Přejít k hlavnímu obsahu

Simple Shop Ultimate

Martin Kučera 14.04.2017

Simple Shop Ultimate je řešení pro fakturaci a vedení pokladny v souladu s požadavky zákona o elektronické evidenci tržeb včetně tisku účtenek. ("Plná verze - Chip 05/2017.")

Podnikáte a musíte evidovat tržby v systému EET? Nemusíte si kvůli tomu pořizovat celou pokladnu, ale vystačíte si se softwarovým pokladním řešením.

S postupným zaváděním elektronické evidence tržeb (EET) si stále více podnikatelů musí pořídit pokladní řešení na vystavování účtenek a odesílání dat do systému EET. Zákon nijak nespecifikuje vlastnosti použitého pokladního řešení, pouze je třeba splnit požadavky na odesílání dat a vystavování účtenek či faktur s fiskálními kódy. Můžete tedy použít i čistě softwarové řešení jako je Simple Shop. Tato aplikace je připravena na vložení autentizačních údajů a certifikátu pro přístup k systému EET a následné účtování v souladu se zákonem. Díky velkým tlačítkům v uživatelském rozhraní je možné aplikaci Simple Shop používat i na zařízeních s dotykovou obrazovkou. Kromě pokladny lze v aplikaci Simple Shop spravovat i sklad, databázi zboží a zákazníků. Pokladní řešení lze rovněž propojit s e-shopem nebo čtečkou čárových a RFID kódů a samozřejmě i platební bránu.

  • Jazyk: česky
  • Windows XP/Vista/7/8/8.1/10 (32/64 bit)
  • On-line registrace

Plnou verzi programu Simple Shop Ultimate můžete po instalaci a aktivaci používat po dobu jednoho roku. Poté bude sice aplikace fungovat dál, ale již bez aktualizací. Licence programu Simple Shop Ultimate ve verzi Ultimate přijde běžně na 8 000 korun. Licence je určena pro jeden nekomerční počítač a nesmí být dále distribuována nebo prodávána.

Úvodní nastavení aplikace Simple Shop představuje především import certifikátu pro EET, úpravu vzoru tištěných faktur a účtenek, konfiguraci platební brány a samozřejmě i databáze produktů či služeb, které daný podnikatel prodává. Následné používání aplikace je již mnohem jednodušší. Pokladní systém Simple Shop je připraven na používání na zařízeních s dotykovou obrazovkou. Jako pokladna na provozovně tak může sloužit třeba i tablet nebo hybridní zařízení s operačním systémem Windows. Pokladní jednoduše naťuká položky z databáze, zvolí typ platby a vytiskne účtenku. Program Simple Shop má obrovské množství dalších funkcí, které vám mohou pomoci výrazně zjednodušit a optimalizovat provoz firmy. Kromě vedení skladu je k dispozici například i správa seznamu zaměstnanců, cestovních příkazů, zakázek či zákazníků.

Pokladní řešení Simple Shop je k dispozici ve třech různých edicích, včetně bezplatně použitelné verze Free. S tou ovšem můžete denně vystavit nejvýše 5 faktur či účtenek. V edici Standard není počet vystavených účetních dokladů nijak omezen, ale tato verze je určena pouze pro jednoho uživatele. Pro využití větším počtem uživatelů v rámci firmy je určena nejvyšší verze Ultimate. U placených verzí je třeba jednorázově pořídit licenci a po prvním roce se platí předplatné aktualizací.

Seznam všech plných verzí v Chipu 05/2017.



Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme