Elon Musk podal již v roce 2022 žádost o stavební povolení na komplex o rozloze 2 000 metrů čtverečních. V budově má být restaurace a na vnějších stěnách jsou plánována obří plátna, která budou během dobíjení u Superchargeru promítat krátké filmy. O rok později CEO Tesly veřejně promluvil o svých plánech na restauraci. V září 2023 konečně začaly stavební práce na této budově.
Tesla diner update
— AL Set (@AlSet51241438) March 23, 2025
Dining in the front, and plug-in in the rear @TeslaCharging
Charging setup almost complete, three solar canopies providing shade for the back @Tesla Superchargers pic.twitter.com/nJRYb6USgG
Budova je téměř hotova
Nyní je restaurace zřejmě těsně před dokončením. Od ledna je totiž v aplikaci Tesla v USA k dispozici kód pro jídelní lístek. Je tu však jeden nečekaný problém: Tesla zjevně nemůže najít kuchaře, kteří by pro tuto značku chtěli pracovat. Online vydání New York Times hovořilo s několika kuchaři a ptalo se, proč nabídku odmítli.
Pověst Elona Muska kuchaře odrazuje
Podle článku v NYT majitelky restaurační skupiny Lucques v Los Angeles spolupráci s Teslou odmítly již v roce 2023. Tehdy z ekonomických důvodů. Dnes jsou rády, že nespolupracují se společností Elona Muska, protože o jeho politické angažovanosti zřejmě nemají valné mínění. I v soukromí již vyměnily svou Teslu za BMW.
Mohlo by vás zajímat
Kulturní střet v německé Tesle: Musk zuří kvůli nemocenské

Podobně jsou na tom i další kuchaři v regionu. Mnoho z nich odmítá spolupráci, protože se obávají negativních důsledků. Max Block, zakladatel gastronomické a komunikační agentury Carvingblock v Los Angeles, sice považuje nápad na restauraci s atmosférou podobnou kinu a možnostmi dobíjení za dobrý a vidí v něm potenciál. Přesto připomíná, že potenciální kuchaři musí brát v úvahu Muskovu pověst.
Polarizace kolem osoby Elona Muska a jeho společnosti Tesla vede v USA k tomu, že kuchaři v regionu reagují na nabídky práce pro restauraci spíše zdrženlivě. Podnik se nachází na Santa Monica Boulevard v Los Angeles. Pro kuchaře je to sice je zajímavá příležitost, ale nechtějí svoji pověst spojit se značkou Tesla. Atmosféra v USA je napjatá. V některých obchodech Tesla došlo k případům vandalismu.
Zdroj: X, NYT
Článek obsahuje prvky vygenerované AI