Přejít k hlavnímu obsahu
Novinky

5 nejčastějších mýtů kolem tvorby webů

redakce 19.10.2018

Webnode, největší český poskytovatel webů zdarma, vybral nejčastější mýty, které uživatele zbytečně odrazují od zřizování stránek

Internet je dnes pro většinu lidí základním zdrojem informací. Ať už hledají instalatéra, fotografa na svatbu, vybírají dárky k Vánocům nebo se chystají navštívit nějakou kulturní událost, přehledná a jednoduchá webová stránka dokáže výrazně ovlivnit jejich výběr. Ale proč se mnoho lidí nechá odradit od tvorby vlastních webových stránek?

1.    Stojí to hodně peněz

Cena za výrobu internetových stránek, poplatek za hosting (provoz stránek), doménu (jméno stránky) a ještě dílčí náklady na úpravy a aktualizace je to, kvůli čemu se velké množství podnikatelů do webových stránek ani nepustí.

V dnešní době si ale vše můžete zcela jednoduše, přehledně, a hlavně na jednom místě zajistit sami. Navíc ještě k tomu úplně zdarma. Stačí si například za použití českého online nástroje Webnode.cz vybrat z předpřipravených šablon, tedy modelového vzhledu stránek, do kterých už jen jednoduše vložíte vlastní text. Za provoz stránky v tomto případě neplatíte, pokud se sami nerozhodnete pro náročnější vzhled a funkce. Šablony jsou jednoduše řešené a práce s nimi intuitivní. Během chvilky dostanete informace o své firmě, produktech a nabízených službách online a zjednodušíte tak cestu zákazníků k vám. A to i pokud se považujete za technický antitalent.

 2.    Zabere to spoustu času

Tu nejtěžší práci, tedy kódování formátu, designu a funkcí webové stránky, už za vás provedl někdo jiný. Vám nezbývá nic jiného než si vybrat vzhled, který se vám líbí a vašemu účelu nejlépe vyhovuje. Na Webnode.cz je k dispozici přes 80 šablon přehledně rozdělených podle zaměření vašeho podnikání nebo prezentované činnosti.

Bojíte se, že výroba kvalitní webové stránky zabere měsíce? Pokud máte připravené texty a fotografie, vejdete se s přípravou takových stránek do dvou hodin. Úpravy a aktualizace informací potom hravě zvládnete během několika málo minut.

3.    Neprodávám online, nepotřebuji web

Účelem webových stránek nemusí být přímo prodej. Web vám ale pomůže zaujmout, informovat, předat povědomí o kvalitě vašich výrobků či služeb, a nakonec přesvědčit zákazníka k jejich pořízení. Vaše viditelnost na trhu se během okamžiku zvýší a díky kvalitnímu webu bude vaše podnikání působit profesionálně. Spokojený klient se také snadněji podělí o svou pozitivní zkušenost se svými přáteli a jednoduchou větou „Pošlu ti odkaz“ předá dalším potenciálním zákazníkům všechny potřebné informace.

Pokud se časem rozhodnete i pro prodej online, můžete si se stejnou lehkostí připojit ke svým webovým stránkám i funkční e-shop.

4.    Stačí mi Facebook nebo Instagram

V České republice používá Facebook už téměř 5 milionu lidí. Slouží ke sdělování novinek a komunikaci se zákazníky. Ti mohou na vaší zdi vyjadřovat svou spokojenost, ale i nepříjemné rozčarování. Instagram zase oceníte, pokud se zabýváte uměleckou činností nebo je váš výrobek designově zajímavý.

Základem ale stále zůstává kvalitní web, který je přístupný i bez přihlášení, není závislý na oblíbenosti sociálních sítí a snadno ho vyhledají všechny věkové skupiny.

5.    Mám své zákazníky jisté

Máte vybudovanou zákaznickou klientelu, která vám plně dostačuje? I tak byste neměli na svou online prezentaci rezignovat. Priority zákazníků se časem mění, stejně tak se vaše podnikání může rozrůst a vy budete potřebovat oslovit nové klienty mimo okruh těch stávajících.



Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme