Přejít k hlavnímu obsahu

Česká pojišťovna na smartphonech

redakce 10.03.2011
info ikonka
Zdroj:

Při dopravní nehodě mnohdy lidé zažívají okamžiky nejistoty a tápání. Jsou v tom nejlepším případě v šoku a jen málokdy vědí, co dělat a jak správně postupovat. Nového pomocníka v podobě mobilní aplikace právě pro tyto nelehké situace dnes představila Česká pojišťovna. Svým klientům kromě průvodce při nehodě nabízí také možnost pomocí „chytrého telefonu“ dopravní nehodu pojišťovně nahlásit. Nová aplikace České pojišťovny s jednoduchým názvem „Pojišťovna“ bude od 15. března 2011 na App Store a Android Marketu motoristům k dispozici zdarma.

Díky unikátním vlastnostem aplikace „Pojišťovna“ umí chytrý telefon svému majiteli pomoci ve třech důležitých momentech: stává se průvodcem situací po dopravní nehodě a poradí, jak správně postupovat (např. kdy volat policii, jak nehodu zaznamenat atd.). Pomůže rovněž nahlásit nehodu pojišťovně (včetně přiložení fotodokumentace nebo udání polohy podle GPS) a automaticky doplní čas i místo nehody. Aplikace také dokáže s využitím mapových podkladů najít nejbližší pobočku České pojišťovny (včetně detailů jako jsou adresa, otevírací doba a telefonní kontakt).

Jak aplikace „Pojišťovna“ funguje v případě hlášení dopravní nehody?

  1. Aplikaci lze zdarma a rychle stáhnout z App Store nebo Android Marketu. Navigaci k těmto on-line obchodům najdou uživatelé přímo ve svých telefonech.
  2. Při prvním spuštění jste vyzváni k vyplnění osobního profilu (zde uživatel vyplní údaje o sobě, svém vozidle a pojištění). Vyplněný profil významně zrychlí proces hlášení škody v případě nehody.
  3. Poté zadáte informace o poškození vlastního vozu, případně o druhém poškozeném autě, věci či zraněné osobě.
  4. K hlášení je možné přiložit až 4 informační fotografie z místa nehody.  
  5. Před odesláním lze zadat požadavek na odtah automobilu či zapůjčení náhradního vozidla.
  6. Všechna data jsou nakonec odeslána do Klientského centra ČP. Na základě nahlášení škody je bezprostředně poté klient kontaktován operátorem ČP pro poskytnutí dalších informacía dokončení registrace škodní události.


Aplikace „Pojišťovna“ je vytvořena pro telefony s operačním systémem Apple (iOS) a Android. Mezi podporované telefony tedy patří kromě iPhonu 3 a 4 také vybrané modely od výrobců HTC, Samsung,
LG nebo Sony Ericsson. Veškerý provoz aplikace funguje v off-line režimu, připojení k internetu tak potřebují klienti pouze při využití map či k odeslání záznamu o nehodě. Motoristé, kteří nemají neomezený datový tarif, se tedy rozhodně nemusejí obávat vysokého účtu za telefonní služby.


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme