Uživatel na Twitteru jménem @Pizza_Later si jednoho dne sedl k počítači a řekl si, jak by asi vypadala reklama na jeho oblíbenou pizzerii, kdyby jí celou vytvořila umělá inteligence. Když po 3 hodinách od počítače odešel, měl hotovou plně funkční webovou stránku a 30sekundový reklamní spot.
Reklama na pizzu z pekla
A věřte, že na neapolskou pochoutku opravdu chuť neměl ještě několik dní poté. Umělá inteligence totiž vytvořila na jedné stráně děsivě surreálný, a na druhé straně komický obraz toho, jak asi vypadá pizzerie.
| Zdroj: Pizza Later / YouTube
Půlminutový reklamní spot působí, jako by jej vytvářel někdo s myslí Salvadora Dalího a Davida Cronenberga. Inspirace televizními spoty z 90. let je jasně patrná, lidé se tváří nepřirozeně vesele a pojídají trojúhelníčky pizzy všemi možnými způsoby. Na přiloženém videu můžete úroveň bizarnosti posoudit sami.
Jak taková reklama vznikala? @Pizza_Later tvrdí, že nechal vytvořit scénář pro reklamu pomocí ChatGPT 4, obrázky vygeneroval pomocí Midjourney a celý výtvor pak poskládal v Adobe After Effects. Za zmínku stojí i slogan „Like family, but with more cheese“, tedy „Jako rodina, ale s víc sýrem“.
Důležité je zmínit, že právě reklama na pizzu a další podobné projekty demonstrují to, že umělá inteligence stále ještě není dostatečně vyspělá, aby nahradila práci kohokoliv. Bezesporu je ale dobrou zprávou, že se vyvíjí ke spokojenosti technologických nadšenců.
Zdroj: @Pizza_Later / Twitter, YouTube