Přejít k hlavnímu obsahu

Děsivé a nechutné v jednom: umělá inteligence vytvořila reklamu na pizzu

Jakub Fišer 01.05.2023
info ikonka
Zdroj:

Umělá inteligence je aktuálně na vrcholu a řada lidí využívá služby jako ChatGPT nebo DALL-E 2 ke generování obsahu vhodného pro práci. Třeba takto by vypadala reklama na neexistující pizzerii, kdyby jí generovala umělá inteligence.

Kapitoly článku

Uživatel na Twitteru jménem @Pizza_Later si jednoho dne sedl k počítači a řekl si, jak by asi vypadala reklama na jeho oblíbenou pizzerii, kdyby jí celou vytvořila umělá inteligence. Když po 3 hodinách od počítače odešel, měl hotovou plně funkční webovou stránku a 30sekundový reklamní spot.

Reklama na pizzu z pekla

A věřte, že na neapolskou pochoutku opravdu chuť neměl ještě několik dní poté. Umělá inteligence totiž vytvořila na jedné stráně děsivě surreálný, a na druhé straně komický obraz toho, jak asi vypadá pizzerie.

| Zdroj: Pizza Later / YouTube

Půlminutový reklamní spot působí, jako by jej vytvářel někdo s myslí Salvadora Dalího a Davida Cronenberga. Inspirace televizními spoty z 90. let je jasně patrná, lidé se tváří nepřirozeně vesele a pojídají trojúhelníčky pizzy všemi možnými způsoby. Na přiloženém videu můžete úroveň bizarnosti posoudit sami.

Jak taková reklama vznikala? @Pizza_Later tvrdí, že nechal vytvořit scénář pro reklamu pomocí ChatGPT 4, obrázky vygeneroval pomocí Midjourney a celý výtvor pak poskládal v Adobe After Effects. Za zmínku stojí i slogan „Like family, but with more cheese“, tedy „Jako rodina, ale s víc sýrem“.

Důležité je zmínit, že právě reklama na pizzu a další podobné projekty demonstrují to, že umělá inteligence stále ještě není dostatečně vyspělá, aby nahradila práci kohokoliv. Bezesporu je ale dobrou zprávou, že se vyvíjí ke spokojenosti technologických nadšenců.

Zdroj: @Pizza_Later / Twitter, YouTube


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme