Zásady ověřování se přesouvají ze sociálních sítí (například Twitteru) do vaší poštovní schránky Gmail, protože Google nyní ověřuje konkrétní e-mailové adresy modrou značkou. Má to zajistit lepší ochranu před podvrženými zprávami a phishingem
V roce 2021 Google v Gmailu zavedl funkci BIMI (Brand Indicators for Message Identification), kdy vyžaduje, aby odesílatelé používali silné ověření a ověřovali své logo, aby se mohlo v e-mailech zobrazovat jako avatar.
Na základě této funkce se nyní uživatelům Gmailu zobrazí ikona modrého zaškrtnutí u zpráv od odesílatelů, kteří přijali funkci BIMI. To uživatelům pomůže identifikovat zprávy od legitimních odesílatelů a nenaletí tak snadno podvodníkům. Tyto značky by také měly snížit spam a vrátit důvěru v e-maily jako takové.
Společnosti, které jsou již zaregistrovány v systému DMARC, mohou očekávat, že se jejich kontrolní značky objeví během jednoho až tří dnů, počínaje 3. květnem. Tato funkce je k dispozici všem zákazníkům služby Google Workspace a všem starším zákazníkům služeb G Suite Basic a Business. Když uživatelé najedou na modrou kontrolní značku odesílatele, zobrazí se zpráva od společnosti Google, že odesílatel ověřil svou identitu u společnosti Google.
Zdroj: Google blog