Google začleňuje do svého Obchodu Play více reklamy. Zatím se ozývají hlavně uživatelé z regionu USA, kde si všimli nového trendu. Google začíná inzerovat především další aplikace, o kterých se domnívá, že by mohly uživatele zajímat.
Uživatelům Androidu se to nelíbí: v Obchodě Google se začíná zobrazovat stále více reklamy
Zatím se zdá, že novinka se zatím neobjevila u uživatelů v regionu Evropy. To ale neznamená, že po krátké fázi vyhodnocení k tomu Google nepřistoupí i zde.
Vložený inzertní obsah je příslušně označen. Uživatelé se setkávají i se zkratkou Ad, která je vyhrazena pro advertorial a zpravidla jde také o některou z forem obchodní propagace.
Uvidíme do budoucna, zda na novince uživatelé shledají i něco pozitivního či zda je vkládané reklamy budou jen obtěžovat. V těchto dnech to nasvědčuje druhé variantě, množí se spíš kritika.
Zdroj: Twitter