Středisko podpory společnosti Hewlett-Packard, HP Support Center nyní přináší vylepšený přístup k IT odborníkům, nové on-line nástroje technické podpory a jako první na trhu stejnojmennou aplikaci pro mobilní technickou podporu.
Služby podpory HP Support Center nabízejí klientům:
- Snadný a rychlý přístup ke komunitě HP Always On, jejímž prostřednictvím mohou komunikovat s tisíci IT profesionály, vzájemně sdílet osvědčené postupy při řešení problémů a vstupovat do znalostní databáze.
- Nepřetržitou mobilní technickou podporu pro řešení společnosti HP a vybraných třetích stran prostřednictvím mobilních zařízení. Potřebná aplikace pro webOS, Android a IOS 4 by měla být k dispozici v létě letošního roku.
- Řízení procesů online podpory týkajících se řešení problémů, správy smluv a záruk, zadávání jednotlivých případů podpory a spojení s aktuálně dostupnými odborníky HP.
Dostupnost
Všechny uvedené funkce lze využívat bez dodatečných nákladů v rámci běžné záruky, služeb HP Care Pack. Některé funkce vyžadují specifické úrovně podpory. Centrum podpory HP obsahující zmíněná vylepšení budou v České Republice k dispozici během června.