Vývojáře hledá Kiwi.com také prostřednictvím Travel Hackathonu, který proběhne v Praze 23. a 24. června s cílem vytvořit zajímavé aplikace související s cestováním.
Kiwi.com vyvíjí v Praze umělou inteligenci
Hlavním projektem vývojářů v pražské kanceláři je chatbot, systém umělé inteligence, který dokáže automatizovaně odbavit rutinní dotazy a poskytnout zákaznické podpoře více prostoru na řešení komplikovanějších problémů cestovatelů, kteří si u Kiwi.com zakoupili letenky. „Náš chatbot, vyvíjený převážně v Praze, bude na základě vzorových zákaznických dotazů inteligentně identifikovat problémy, které dokáže buďto přímo vyřešit a zákazníkovi odpovědět, nebo jej přesměruje na konkrétního operátora zákaznické podpory,“ vysvětluje Jozef Képesi, CTO Kiwi.com.
Pražská pobočka otevírá zatím neomezený počet pozic pro vývojáře se znalostí JavaScriptu pro front-endové i back-endové systémy. „Schopné vývojáře chceme oslovit na nadcházejícím Travel Hackathonu. Akce jako je tato jsou pro nás příležitostí, jak poznat a do našeho neustále rostoucího týmu přilákat nové talenty. Právě i náš chatbot je vítězným projektem brněnského hackatonu a jeho autoři již nyní pracují na jeho dalším vývoji v naší pražské kanceláři,“ dodává Jozef Képesi, CTO Kiwi.com.
Travel Hackathon 2017
V souvislosti s otevřením nové pražské vývojové pobočky pořádá Kiwi.com Travel Hackathon 2017, 24hodinovou vývojářskou akci s cílem vytvořit zajímavé aplikace související s cestováním. Ten proběhne ve dnech 23. až 24. června a registrace na něj je otevřena na webu www.travelhackaton.cz. Vítězný tým získá od Kiwi.com poukaz na letenky v ceně 2500 euro, druhý a třetí tým získají poukaz na 1000 resp. 500 euro.
Hlavním vývojovým centrem Kiwi.com zůstává i nadále Brno, kde pracuje přes 150 vývojářů, kteří se věnují především automatizaci a systému zákaznické podpory, ale i dalším projektům a úkolům.
Kiwi.com je inovativní celosvětový vyhledávač letenek, který se zaměřuje na kombinace nespolupracujících aerolinek, kde je schopen díky vlastnímu vyspělému technickému řešení vyhledávat unikátní letecká spojení a cenové nabídky letenek, které následně prodává se zárukou na navazující lety.
Kiwi.com patří k nejrychleji rostoucím technologickým firmám v regionu. První prodeje letenek zrealizoval v březnu roku 2013 v jednotkách kusů, zatímco dnes jeho měsíční obrat dosahuje téměř miliardy korun. Meziměsíční růst obratu tak dosahuje desítek procent.
„Od počátku nechápeme Kiwi.com jako prostého prodejce letenek, ale jako službu. Chceme našim zákazníkům přinést takové kombinace možností leteckých spojení, které standardní vyhledávače nenabízejí a které jsou navíc příznivé pro zákazníkovu peněženku,“ tvrdí zakladatel Kiwi.com, Oliver Dlouhý.