Chip 07/2024: Generace Z, tedy ti, kteří se narodili mezi lety 1995 a 2010, jsou prý příliš líní, zajímá je více rovnováha mezi pracovním a soukromým životem než práce, nejsou odolní a jsou povrchní. Téměř všichni však uznávají, že mají jednu pozitivní vlastnost: jsou označováni za digitální domorodce, kteří vyrůstali s digitálními zařízeními, aplikacemi a technologiemi prakticky od dětského kočárku. Nakupují online, partnery na randění si hledají primárně na internetu, stejně jako třeba sdílené e-koloběžky nebo nejbližší Uber.
Naproti tomu generace „baby boomers“ narozená v 50. a 60. letech minulého století je v očích mladých digitálně pozadu, nemá ráda moderní koncepty a často jim nerozumí. Prostě staré železo. Ale je to pravda?
Možná ne tak docela. Bližší pohled na zkoumané znalosti a dovednosti nejmladších odhaluje překvapivé rozdíly. Chip rozebral nejnovější výzkumy a zkušenosti manažerů a ukazuje, že pravda je nejspíše trochu jinde.
Pokud vás zajímá téma mezigeneračních rozdílů z hlediska digitálních kompetencí, nenechte si ujít červencový Chip. Je v prodeji od 19.6.

Koupit časopis Chip
Chip je možné číst v tištěné nebo v digitální podobě na mobilech, tabletech a počítačích.