Na provozovně se odbavilo v průběhu prvních tří měsíců 11 000 objednávek, obrat za čvrt roku dosáhl 12,8 milionů korun. Zákazníci podle zpětné vazby oceňují výbornou dostupnost, rychlost a také soukromí. Využívají rovněž operátory přes videoterminál, denně se tak obslouží desítky požadavků, průměrná doba rozhovoru je 3 minuty. Primárně zákazníci žádají o pomoc s výběrem produktu, mnohdy se ale ptají i na samotnou inovativní provozovnu. Nejvíce se tu objednávaly telefony, sportovní vybavení, příslušenství k elektronice a notebooky. Na pobočce také proběhl launch několika prémiových novinek, například Samsungu S9 nebo Huawei P20.
Na základě dobrých výsledků Alza v létě plánuje spuštění druhé Prodejny budoucnosti, a to opět v Praze, kousek od metra Budějovická. Druhá prodejna ale dozná určitých změn a vylepšení, která vyplynula v průběhu pilotu první provozovny – drobně se změní světelná navigace a použité materiály.
Ve vstupní místnosti si uživatel na vestavěném počítači sám nebo s pomocí odborníků na video terminálu objedná požadované zboží.