Aktualizace softwaru pro Galaxy Note7 je reakcí společnosti Samsung na zachování maximální bezpečnosti všech zákazníků Samsung po celé Evropě a k dispozici bude od pondělí 31. října.
Další opatření přijatá v Evropě od 11. října, kdy došlo k rozhodnutí o ukončení prodeje a výroby smartphonů Galaxy Note7:
- Kontinuální komunikace se všemi zákazníky Galaxy Note7 a poskytování jim maximálního množství nejnovějších informací prostřednictvím Samsung.com a sociálních sítí.
- Aktivní přímá komunikace k zákazníkům Galaxy Note7 v Evropě s důraznou žádostí o výměnu zařízení Galaxy Note7 v rámci výměnného programu.
- Kontinuální spolupráce a koordinace s místními operátory a maloobchodními partnery, aby byl výměnný proces pro zákazníky co nejefektivnější.
- Pokračující spolupráce s příslušnými regulačními orgány a institucemi v celé Evropě za účelem stoprocentní informovanosti všech zúčastněných stran o nejnovějších zprávách a plánech společnosti. To zahrnuje rovněž pravidelnou komunikaci s Evropskou agenturou pro bezpečnost letectví a místními leteckými společnostmi, které zajišťují sdělování přesných informací o omezeních použití Galaxy Note7 během letů.
Díky kontinuální komunikaci se všemi zúčastněnými stranami a především se zákazníky se v Evropě se podle Samsungu podařilo vyměnit již dvě třetiny zařízení Galaxy Note7. Zákazníci si mohou vyměnit jejich Galaxy Note7 za Galaxy S7, případně Galaxy S7 edge, nebo si pořídit jiný model z portfolia chytrých telefonů Samsung s vyplacením rozdílové částky za jejich pořízení. Samozřejmostí je také možnost nechat si vrátit za Galaxy Note7 plnou pořizovací částku
Nová aktualizace software je podobná předchozí celoevropské aktualizaci software ze září letošního roku vztahující se k produktům Galaxy Note7. Bylo zjištěno, že tato aktualizace minimalizovala riziko zákazníků, resp. že u žádného telefonu s touto aktualizací nebyly hlášeny žádné incidenty.