Přejít k hlavnímu obsahu

SkyShowtime v Česku zdražuje: tarif s reklamami, nebo připlatíte 40 korun?

Jakub Fišer 23.04.2024
info ikonka
Zdroj: SkyShowtime / oficiální press kit

Streamovací platforma SkyShowtime vlastněná produkčním gigantem Paramount na českém trhu zavádí zdražení a několik dalších novinek. Součástí toho je například i nasazení druhého, levnějšího tarifu, který ale přehrává mezi pořady reklamy. Obsah ve 4K stále chybí.

Kapitoly článku

SkyShowtime zdražuje

Před rokem v březnu dorazila na český trh zatím poslední velká streamovací platforma, a sice SkyShowtime amerického Paramountu, dostupná je však pouze v Evropě. Nabízí především filmy z produkce tohoto giganta, nicméně k dispozici jsou i ex-HBO seriály a pořady tuzemské produkce, jako je seriál Bez vědomí a cestovatelské show Lukáše Hejlíka Spolu & Hladoví.

Nyní služba oznámila, že od úterý 23. dubna zvyšuje cenu základního tarifu. Ten se také nově přejmenuje na Standard Plus a vyjde na 219 Kč (1 759 Kč ročně). Původní cena přitom činila 179 Kč na měsíční bázi (1 429 Kč ročně).

Mohlo by vás zajímat

Tarif s reklamami

Zároveň se přidává nový, levnější tarif jménem Standard, který vyjde na 159 Kč měsíčně, respektive 1 259 Kč ročně. Samotné reklamy bude pro SkyShowtime provozovat Paramount Advertising International a diváci by měli zhlédnout zhruba 4–5 několikasekundových reklamních spotů do jedné hodiny.

SkyShowtime se v blízké době chystá nasadit velkofilmy nedávno uvedené v kinech, jako je Mission Impossible: Odplata – První část nebo životopisný Oppenheimer od Christophera Nolana. V květnu pak dorazí také další série seriálu Jablka ze stromu nepadají a sci-fi drama Concordia.

Nutno připomenout, že platforma SkyShowtime stále nenabízí obsah v nativním rozlišení 4K UHD. Tedy i snímky připravené pro toto rozlišení musíte sledovat v maximálním rozlišení Full HD.

Zdroj: SkyShowtime


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme