Otázky mohou uživatelé profilu Sony Ericsson Czech Republic klást ve speciální záložce s názvem Help Desk. Zodpovězení dotazů bude probíhat v co nejkratším časovém horizontu s výjimkou víkendů, kdy je provoz této on-line podpory omezen. Fanouškům však i nadále zůstává možnost využívat zeď pro komunikaci s ostatními či pro sdílení zajímavých novinek a obsahů týkajících se společnosti či produktů Sony Ericsson. Zavedení této nové služby je jedním z dalších kroků rozšíření komunikace značky Sony Ericsson s uživateli sociálních sítí, kde například na českém Facebook profilu již přesáhla hranici 15 000 fanoušků.
Sony Ericsson: Technická podpora na Facebooku
redakce
26.04.2011
Společnost Sony Ericsson spustila tento měsíc pro své fanoušky na oficiálním českém Facebook profilu Sony Ericsson Czech Republic unikátní službu Help Desk. Tato nová aplikace umožňuje snadný přístup k technické podpoře pro spolehlivé zodpovězení jakýchkoliv dotazů týkajících se přístrojů Sony Ericsson. Doplňuje tak již dlouhodobě využívanou technickou podporu přes telefon a e-mail.
Máte k článku připomínku? Napište nám
Mohlo by se vám líbit
Doporučujeme
doporučujeme
Novinky
- Používáte WhatsApp? Tuhle funkci si zapněte, jinak můžete mít problém
- Máte stále Windows 10? Tak to vás čeká velmi nepříjemné překvapení
- Uživatelé WhatsAppu, už vám také někdo volal ze zahraničí? Buďte na to opatrní, testují si vás podvodníci
- Také jste podlehli kouzlu fitness náramků? Jaká jsou jejich rizika, která mnozí podceňují
Testy a žebříčky
bezpečnost
- Dostala "deset z deseti": pozor na novou bezpečnostní chybu Windows – může vám způsobit vážné problémy
- Máte doma tuto televizi? Ve velkém nebezpečí může být až 92 000 domácností
- Falešné aplikace z Google Play: pozor, možná je máte v telefonu i vy
- Nevídaný podvod na Messengeru: dejte si pozor, když vám přijde takováhle zpráva