Přejít k hlavnímu obsahu
Novinky

Sony Ericsson: Technická podpora na Facebooku

redakce 26.04.2011

Společnost Sony Ericsson spustila tento měsíc pro své fanoušky na oficiálním českém Facebook profilu Sony Ericsson Czech Republic unikátní službu Help Desk. Tato nová aplikace umožňuje snadný přístup k technické podpoře pro spolehlivé zodpovězení jakýchkoliv dotazů týkajících se přístrojů Sony Ericsson. Doplňuje tak již dlouhodobě využívanou technickou podporu přes telefon a e-mail.

Otázky mohou uživatelé profilu Sony Ericsson Czech Republic klást ve speciální záložce s názvem Help Desk. Zodpovězení dotazů bude probíhat v co nejkratším časovém horizontu s výjimkou víkendů, kdy je provoz této on-line podpory omezen. Fanouškům však i nadále zůstává možnost využívat zeď pro komunikaci s ostatními či pro sdílení zajímavých novinek a obsahů týkajících se společnosti či produktů Sony Ericsson. Zavedení této nové služby je jedním z dalších kroků rozšíření komunikace značky Sony Ericsson s uživateli sociálních sítí, kde například na českém Facebook profilu již přesáhla hranici 15 000 fanoušků.


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme


články odjinud