Přejít k hlavnímu obsahu
Novinky

T-Mobile jako první operátor umožní zákazníkům ověření přes bankovní identitu

Pavel Trousil 02.05.2023

Společnost T-Mobile spouští 2. května ve svém e-shopu možnost digitálního ověření totožnosti prostřednictvím bankovní identity (Bank iD). Zákazníci si tak budou moct objednávat hlasové mobilní služby online bez nutnosti návštěvy prodejny nebo čekání na kurýra.

Kompletně online je možné sjednat mobilní hlasové i datové tarify, tzn. aktivovat nové telefonní číslo včetně zakoupení telefonu na splátky či přenést číslo od konkurence. Při využití elektronické SIM karty, tzv. eSIM se například zkrátí aktivace nové služby z dnešních několika dnů na několik minut.

Možnosti využití služby Bank iD chce T-Mobile postupně rozšiřovat. V nejbližší době by tak měl přibýt například i online přechod z anonymní předplacené služby na paušální. „Chceme, aby si naši zákazníci mohli vyřídit maximum záležitostí z domova, a to nám služba bankovní identity umožní.,“ řekla Eva Nora, manažerka digitálních služeb v T-Mobile.

Bankovní identita pomáhá už třetím rokem digitalizovat Česko. Umožňuje digitální ověření totožnosti nejen při komunikaci s úřady, ale nabízí široké možnosti využití také v soukromém sektoru. Službu využilo už přes 2,7 milionu lidí, což představuje více než třetinu dospělé populace.

V rámci spuštění nové služby připravil T-Mobile pro své zákazníky také přehlednou microsite, kde naleznou veškeré podrobnosti o fungování služby Bank iD a možnostech jejího využití.

Zdroj: T-Mobile


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme