Společnost Nvidia oznámila novou ray-tracing technologii Nvidia RTX, která přináší tvůrcům obsahu a herním vývojářům možnost využít vykreslování v reálném čase ve filmové kvalitě. Nvidia RTX je výsledkem deseti let vývoje algoritmů počítačové grafiky a architektur grafických karet. Skládá se z vysoce škálovatelné ray-tracing technologie běžící na architektuře Nvidia Volta.
Prezentace na Game Developer Conference
Lídři v oboru jako jsou 4A Games, Epic, Remedy Entertainment a Unity využívají Nvidia RTX v jejich technologických ukázkách na Game Developers Conference v San Francisku. Prezentují, jaké přinese vykreslování v reálném čase úžasné a živé zážitky. A protože Nvidia RTX podporuje DirectX Raytracing, mohou si tuto přelomovou technologii vychutnat všichni uživatelé operačního systému Windows.
Podporována v Microsoft DirectX Raytracing API
Byla navržena, aby podpořila kvalitní vykreslování obrazu napříč různými rozhraními. Nvidia úzce spolupracovala se společností Microsoft, aby umožnila plnou podporu RTX technologie v aplikacích, které využívají nové DirectX Raytracing (DXR) API.
To, co se dlouho považovalo za konečné řešení jako realistické a živé osvětlení prostředí, odrazy a stíny, střídá ray tracing nabízející novou úroveň realističnosti, která jde daleko nad rámec toho, co je možné získat tradičními vykreslovacími technikami. Ray tracing v reálném čase nahrazuje většinu technik používaných v současnosti a svými realistickými výpočty replikuje způsob, jakým se světlo chová v reálném světě a přináší živější obraz.