Reklamní spoty se Zadarem a jeho partou lámou rekordy v počtu zhlédnutí. Počet zhlédnutí vánočních spotů na YouTube je rekordní – 10,5 milionu lidí. Největší úspěch sklízelo video „Pojď mi hop (kliknutím spustíte video na youtube)“ s 1,8 milionem zhlédnutí. V těsném závěsu za ním pak na pomyslném žebříčku stojí „Zadarovy lyže“ a „Kurýr“, které vidělo shodně po 1,7 milionu lidí.
Vánoční nabídka se údajně „trefila“ do potřeb zákazníků, o čemž mají svědčit i čísla:
- počet klientů u tarifů S námi se zdvojnásobil na více než 200 000 uživatelů.
- uživatele předplacených karet v programu Našim za dobití se také zdvojnásobil na více než 600 tisíc zákazníků.
- Prodej tarifu Internet na cesty v listopadu a prosinci vzrostl o 102 %.
Podle vyjádření operátora atraktivní sazbu v rámci programu zachová i nadále!
Vánoce již tradičně nahrávají i prodeji samotných mobilů. V adventním období operátor zaznamenal nárůst prodeje smartphonů o 105 % oproti přecházejícím obdobím. Největší poptávka byla po telefonech zahrnutých v reklamní kampani: jejich prodej se zvedl na šestinásobek, přičemž nejžádanější v rámci letošních Vánoc byl Samsung Galaxy SII Mini.