Přejít k hlavnímu obsahu
Novinky

Vodafone otevřel nejmodernější zákaznické centrum pro firmy

redakce 08.03.2012

Vodafone otevřel OneNet zákaznické centrum, které je určené pro jejich firemní zákazníky. Toto centrum je unikátní a moderními technologiemi prodchnutý prostor, kde si zákazníci mohou sestavit telekomunikační řešení na míru, naživo si vyzkoušet vybrané produkty.

Kapitoly článku

Vodafone se pro vybudování moderního centra speciálně pro firemní zákazníky rozhodl poté, co se mu podařilo v posledním roce zvýšit podíl počtu firemních zákazníků ze 17,7 % na 18,9 %. Podle informací mobilního operátora k nárustu přispěl hlavně segment zákazníků ze státní správy.

Vodafone a firmy:

  • 205 000 firem již telefonuje s Vodafonem
  • 2 500 firem využívá platformu OneNet sdružující jak mobily, tak pevné linky a internet
  • Ze 4 % na 6,9 % vzrostl oproti minulému roku podíl Vodafonu na poskytování mobilních služeb státní správě
  • KKCG, HZS ČR, Madeta a Národní památkový ústav jsou nejvýznamnějšími klienty Vodafonu
Vodafone OneNet zákaznické centrum
Vodafone OneNet zákaznické centrum

Produkty a služby naživo:

  • OneNet (řešení pro pevnou, mobil a internet)
  • Nejnovější mobilní telefony (Apple, Blackberry, Nokia aj.)
  • Microsoft Office 365
  • Zařízení se SIM: kamery, dohled nad vozovým parkem
  • Vlastní 3G zóna - femtobuňka

Technická podpora:

  • Nástroje pro samostatnou správu účtu online
  • Videokonferenční hovor s technickým centrem – možnost sledovat kvalitu hovorů a datových přenosů konkrétní firmy

Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme


články odjinud