Vodafone se pro vybudování moderního centra speciálně pro firemní zákazníky rozhodl poté, co se mu podařilo v posledním roce zvýšit podíl počtu firemních zákazníků ze 17,7 % na 18,9 %. Podle informací mobilního operátora k nárustu přispěl hlavně segment zákazníků ze státní správy.
Vodafone a firmy:
- 205 000 firem již telefonuje s Vodafonem
- 2 500 firem využívá platformu OneNet sdružující jak mobily, tak pevné linky a internet
- Ze 4 % na 6,9 % vzrostl oproti minulému roku podíl Vodafonu na poskytování mobilních služeb státní správě
- KKCG, HZS ČR, Madeta a Národní památkový ústav jsou nejvýznamnějšími klienty Vodafonu
Produkty a služby naživo:
- OneNet (řešení pro pevnou, mobil a internet)
- Nejnovější mobilní telefony (Apple, Blackberry, Nokia aj.)
- Microsoft Office 365
- Zařízení se SIM: kamery, dohled nad vozovým parkem
- Vlastní 3G zóna - femtobuňka
Technická podpora:
- Nástroje pro samostatnou správu účtu online
- Videokonferenční hovor s technickým centrem – možnost sledovat kvalitu hovorů a datových přenosů konkrétní firmy