Díky celkovému přepracování má být nová Samoobsluha rychlejší, stabilnější a poskytovat podrobnější a přehlednější údaje o zákaznickém účtu.
Internetová samoobsluha Vodafonu nabízí zákazníkům širokou škálu možností pro správu účtu. Veškeré požadavky, které zákazníci mohou řešit v prodejnách, či na zákaznické lince, mohou díky Internetové Samoobsluze provést i z pohodlí domova.
Výhody nové samoobsluhy
- Přehlednější struktura a nová grafika
- Vyúčtování a detailní Chytrý přehled
- Vylepšená sekce “Váš tarif”
- Jednotný způsob aktivace
- Kontaktní formulář
- Pohodlné nastavení mobilního telefonu
- Přehledná stránka pro správu účtů s více čísly
Zákazníci v nové Samoobsluze uvidí veškeré své aktivní služby a s nimi spojené měsíční poplatky. K jednotlivým položkám bude k dispozici nápověda, takže již nebude třeba informace dohledávat jinde. Orientaci v Samoobsluze usnadní i Užitečné odkazy, kde zákazníci naleznou nejpoužívanější položky jako je Chytrý přehled a Vyúčtování, nově s detailním rozpisem dosavadní utracené částky se všemi poplatky a dobropisy. Na stejném místě bude i možnost okamžitě Vyúčtování uhradit. Přehlednější bude také aktivace služeb, a to díky nové funkci Košík.
Komentář redakce: Jakmile budeme mít možnost tak novou obsluhu rádi otestujeme. Doufáme, že nová Samoobsluha bude rychlejší a doopravdy přehlednější jak nám Vodafone slibuje.