Přejít k hlavnímu obsahu

Vodafone zavádí firemní komunikaci LiveShop

redakce 08.12.2015
info ikonka
Zdroj:

Vodafone představil novou službu pro firemní zákazníky nazvanou LiveShop -výhodné tarify bez návštěvy kamenné prodejny.

Vodafone od října nabízí možnost spojit se se specialistou pro firemní zákazníky pomocí video hovoru v tzv. LiveShopu. Zde si může své služby pořídit velice jednoduchým a názorným způsobem.

Pro domluvení virtuální schůzky si stačí v kalendáři na www.vodafone.cz/liveshop rezervovat termín a čas v rozmezí 9:00 až 18:00 od pondělí do pátku. Zákazník obdrží emailem 30 minut předem upozornění na blížící se čas jeho videohovoru. Pak už si jen zapne vlastní mikrofon či webkameru, nebo si zvolí možnost pouhého chatování s odborníkem.

Ve Vodafone LiveShopu si klient může se specialistou pro firemní zákazníky vybrat ty nejvhodnější tarify pro jeho podnikání. Kromě toho zástupce operátora poradí, které tarify jsou vhodné pro manažerská čísla, které pro zaměstnance či pro zařízení využívající jenom datové přenosy.

Specialista ihned vytvoří nabídku zákazníkovi přímo na míru a pokud bude mít zákazník zájem, doplní ji i o další zařízení (telefony, modemy apod.). V LiveShopu je možné rovnou vytvořit objednávku a ušetřit tak cenné hodiny firemního zákazníka místo cesty na prodejnu. Vše navíc vidí zákazník přímo na své obrazovce, specialista před něj virtuálně postaví několik nákupních košíků a srovnání je tak velice názorné a mnohdy ještě jednodušší než při osobní schůzce.

Více o LiveShopu zde: https://www.vodafone.cz/liveshop/

 


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme