Od května 2010, kdy byla služba pro firmy uvedena do ostrého provozu, mají firemní zákazníci možnost vytvořit si své webové stránky během pár minut, a to včetně struktury webu a textů, které jsou pro jednotlivé obory podnikání již předpřipraveny tak, aby mohly firmy začít své nové stránky okamžitě používat. Na výběr je přitom z více než 100 oborů podnikání a více než 2000 profesionálních šablon.
Vytvoření nové firemní webové prezentace na Webnode je velice jednoduché. Uživatel se nejprve zaregistruje na stránkách webnode.cz, následně si zvolí, zda jeho nové stránky budou osobní, firemní anebo se bude jednat o e-shop. V případě firemních stránek je třeba zvolit si jeden z více než stovky druhů podnikání. Jakmile uživatel potvrdí zvolený druh podnikání, nabídne mu systém automaticky na výběr šablony, které se k jeho oboru vztahují. Po volbě šablony již stačí doplnit jen firemní kontaktní údaje a kliknout na tlačítko Dokončit. V tuto chvíli už je základ webových stránek hotov, a to včetně základních informativních textů v jednotlivých kapitolách. Tyto texty, spolu s náplní stránek pak uživatel v případě zájmu může editovat prostřednictvím WYSIWYG editoru.
Standardně jsou firemní stránky umístěny na doméně třetího řádu ve tvaru firma.webnode.cz nebo firma.webnode.com. Uživatelé Webnode však mohou využít i libovolnou doménu druhého řádu, kterou si na svoji prezentaci mohou nasměrovat. Webnode jim v takovém případě v rámci prémiových služeb nabízí také poštovní schránky a dodatečný prostor pro vlastní data. Cena přitom začíná už na 70 Kč bez DPH (84 Kč včetně DPH) měsíčně za tarif Mini s 3 e-mailovými schránkami, 3 GB přenosu dat a 500 MB prostoru. V rámci služby Webnode jsou uživatelům k dispozici také podrobné statistiky a systém pro zálohování a obnovu dat.
Společnost Westcom spolu s uvedením nabídky pro firmy také přichází s hlubší expanzí na brazilský a americký trh, kde budou v průběhu letošního roku otevřeny pobočky v Sao Paulu a San Franciscu. Ty budou mít za úkol poskytovat zejména firemním zákazníkům technickou podporu a připravovat lokální marketingové kampaně. Cílem společnosti Westcom je získat do konce roku 2011 celkem 10 milionů aktivních uživatelů služby Webnode, přičemž v současné době službu využívá na 1,5 milionu uživatelů.