Mateřská firma stojící za populární službou WhatsApp začala v Indii a několika dalších regionech testovat nový chatbot s umělou inteligencí nazvaný Meta AI. Ten je poháněn pokročilým jazykovým modelem a měl by být schopen reagovat v reálném čase na požadavky a nabízet různé služby.
Mezi základní funkce botu patří odpovídání na otázky, vedení přirozených konverzací a plnění jednoduchých úkolů, jako je sjednávání schůzek nebo nastavování připomínek. Uživatelé WhatsAppu v testovacích regionech proto mohou očekávat v rámci svých chatů vylepšenou interakci.
Meta AI jako průkopník nových uživatelských zážitků
![Komentář na X](/sites/default/files/styles/max_650x650/public/2024-04/WhatsAppAI_X.jpg?itok=2TfRXdD5)
Koncept Meta AI spočívá ve zlepšení interakce mezi uživateli a softwarem prostřednictvím inteligentních reakcí a funkcí. Kromě využití ve WhatsApp se plánuje, že chatbot založený na AI bude integrován i do dalších služeb mateřské společnosti Meta, jako je Facebook Messenger a Instagram.
Mohlo by vás zajímat
![Bílá](/sites/default/files/styles/small_16_9/public/2024-04/bila3.png.webp?itok=1Ph3md3b)
V rámci dalšího vývoje a optimalizace svých technologií umělé inteligence Meta rovněž oznámila brzké vydání nového modelu umělé inteligence s otevřeným zdrojovým kódem nazvané Llama 3. Tento jazykový model bude představovat další fázi vývoje a bude zpřístupněn veřejnosti během příštího měsíce.