Munipolis, dříve Mobilní rozhlas, je chytrá komunikační síť spojující města i obce, firmy a společnosti, spolky i další skupiny s jejich členy, obyvateli, rodinami či zaměstnanci. Komunikační síť umožňuje okamžitě předávat důležité a relevantní informace kombinací mnoha moderních kanálů.
Jak tvůrci uvádí v tiskové zprávě, Munipolis se tak osvědčuje nejen při běžné komunikaci, ale i v krizových situacích, jako jsou přírodní katastrofy, lockdowny nebo hledání pohřešovaných osob.
Speciální sociální síť
Aktuálně se Munipolis chlubí úspěchem v roce 2022. Ke konci roku používalo službu přes 2 700 měst a obcí, což je meziroční nárůst o 36 %. Pro samosprávy je platforma komplexním komunikačním kanálem k informování občanů a také efektivním nástrojem, kterým lidé mohou nahlašovat podněty.
| Zdroj: MUNIPOLIS / YouTube
Těch se loni podařilo vyřešit 12 000 a nejčastěji šlo o nepořádek, nebo například nelegální „černé“ skládky. K distribuci zpráv se v roce 2022 nejvíce využíval e-mailing, push notifikace nebo SMS. Co je možná ještě důležitější: počet rozeslaných zpráv meziročně narostl o 22 % na 51 milionů. Celkové množství lidí používající Munipolis meziročně stoupl o 150 tisíc na 770 000 unikátních aktivních uživatelů.
Fokus tvůrců bývalého Mobilního rozhlasu však nesměřuje pouze k městům a obcím. Stále větší význam v ní mají firmy, spolky nebo instituce, které platformu mohou využívat jako velmi efektivní systém pro svou interní komunikaci. Necelý rok po spuštění získává informace prostřednictvím Munipolis v pilotních projektech více než 10 tisíc zaměstnanců z desítek tuzemských společností, například Liberty Ostrava, Motorpal nebo Nevoga.
„Koncept chce Munipolis přenést i do zahraničí a zopakovat tam svůj tuzemský úspěch. V současnosti kromě České republiky funguje také na Slovensku, v Německu a v Maďarsku. Momentálně také jedná o expanzi do dalších evropských zemí,“ stojí na závěr v tiskové zprávě.
Zdroj: Tisková zpráva Munipolis