Stále častěji se u aplikace Hodiny Google objevují pouze jednohvězdičková hodnocení s kritickými komentáři uživatelů. Stěžují si, že nefunguje budík, nezazvoní, místo zvonění zobrazuje oznámení o promeškaném budícím vyzvánění a komentují, že aplikace je nepoužitelná, promeškali kvůli ní důležité schůzky apod.
Další si stěžují, že jim od určité chvíle budík nefunguje, jednou krátce zavibruje a poté se rovnou vypne s oznámením, že uživatel buzení zmeškal.
Podobných komentářů je celá řada a většina z nich má společného jmenovatele: budík se buď vůbec nespustí, nebo okamžitě přestane vibrovat. Později se v oznámení objeví hláška o jeho zmeškání.
Problémy u Samsungu, Xiaomi a další výrobců: budík na Androidu už nefunguje
Podle informací uživatelů nejde jen o problém mobilů Google Pixel, ale i ostatních značek. | Zdroj: Gerd Altmann/Pixabay
Jak píše server 9to5google ve svém příspěvku s názvem "Google Clock scheduled alarms broken for many, leading to flurry of 1-star Play Store reviews", problém se netýká pouze uživatelů smartphonů Google Pixel, na kterých je aplikace předinstalována. Problémy se vyskytly i u dalších zařízení, například od společností Samsung a OnePlus. Mnoho uživatelů také hlásí potíže při používání služby Spotify pro vyzvánění budíku.
V jednom z vláken na Redditu ("PSA: If you're currently using an alarm and have it set to use Spotify, switch to back to system sounds until an update is released.") se objevilo podezření, že příčinou problému je aktualizace služby Spotify, a Google ve svém prohlášení naznačuje, že je to pravda: "Našli jsme řešení a brzy jej uvolníme. Do té doby si můžete zvolit tón budíku v aplikaci," píše se v něm. Pokud tedy vynecháte vlastní hudební návrhy pro vyzvánění budíku, podle Googlu by neměly nastat žádné další problémy.