Přejít k hlavnímu obsahu
Tipy a triky

Aplikace Googlu pro zálohování dat

Pavel Trousil 21.10.2017

Využijte aplikaci od Googlu k zálohování svých dat z osobního počítače na cloud. Je k dispozici zdarma a snadno se ovládá.

Pokud využíváte služeb Googlu a máte u něj účet, můžete použít aplikaci Zálohování a synchronizace (pro Windows 7 a novější) pro zálohování svých dat, fotografií a dokumentů uložených na počítači. Aplikace je dostupná zdarma a Google nabízí také bezplatný prostor na svém cloudu Disk Google ve velikosti 15 GB. Právě sem se po nastavení budou data ukládat a synchronizovat. Po stažení aplikace Zálohování a synchronizace je potřeba provést několik nastavení. Nejprve se budete muset přihlásit ke svému Google účtu, případně si můžete nový účet vytvořit. Následně v počítači vyberete složky, které se mají neustále zálohovat na Disk Googlu, typicky tedy složky Dokumenty, Fotky a Stolní počítač. Další složky si můžete libovolně vybrat.

backup4-nahled

Pamatujte na to, že kapacita Disku je omezena, takže pokud máte v počítači hodně fotografií a videosouborů, můžete je nechat zmenšit – pak je můžete ukládat na Disk neomezeně. Nebudou mít sice plné rozlišení, ale dostatečné pro prohlížení na displeji. Tím nastavení končí a můžete ho kdykoli změnit. Všechny soubory uložené ve zvolených adresářích se vám automaticky zálohují na Disk Googlu a nemusíte se o nic starat. Pokud by vám kapacita nestačila, můžete si zakoupit dodatečný prostor. 100 GB stojí 60 Kč na měsíc nebo 600 Kč na celý tok. 1 TB pak stojí 3 000 na rok. 

backup5-nahled


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme