Přejít k hlavnímu obsahu

Dnes se spouští portál Zoot

redakce 08.06.2010
info ikonka
Zdroj:

Odborná internetová veřejnost tvrdí, že prostřednictvím sociálních sítí není možné uskutečnit velký obchod. Portál Zoot.cz hodlá tento mýtus zbořit zcela novým konceptem. Je to první služba v České republice postavená na kombinaci vyžádaného marketingu a sociálního nakupování.

Vyžádaný marketing je nový směr komerční komunikace značek se spotřebiteli.
Nová platforma funguje na základě dohody se zákazníkem, o jaká sdělení má zájem a jakou formou chce být informován. Zoot následně za uživatele vybírá a hledá nejlepší nabídky zboží (slevy, limitované kolekce a výhodné akce) podle jeho preferencí. Oproti klasickým direct mailingovým službám tedy odstraňuje problém zasílání nevyžádaných informací.
Sociální nakupování je založeno na šíření zpráv mezi fanoušky značek a jejich přáteli. Fanoušci značek se sdružují a tím získávají přístup k zajímavým nabídkám, akcím a novinkám. Zoot umožňuje zákazníkům stát se fanoušky značek a své tipy na nabídky a komentáře sdílet s komunitou jejich přátel v sociálních sítích.
Zoot přináší přidanou hodnotu jak fanouškům, tak značkám, jejich produktům a aktivitám. Poskytuje aktuální informace a pomáhá je prodávat. Soustředí se na nejdůležitější cílovou skupinu, a to na samotné příznivce značky. Pomáhá prohlubovat vzájemný vztah značek a fanoušků. Značky mohou díky Zootu nastartovat dialog se svými příznivci - získávat zpětnou vazbu a připravovat pro ně speciální aktivity a nabídky. Ty se pak díky dalším funkcím sociálního marketingu mohou rychle šířit internetem.
Vodafone podporuje nové trendy a se Zootem spolupracuje již od začátku jako strategický partner. Zoot, stejně jako Vodafone například v mobilní reklamě, staví na budování relevantního a dobrovolného vztahu mezi zákazníky a značkami a na inovativních přístupech a formátech reklamy. Oddělení Media Solutions Vodafonu zařadilo produkty Zoot i do své nabídky. Díky své povaze portál Zoot také rozšiřuje dlouhodobou strategii a komunikaci Vodafonu se zákazníky na sociálních médiích, která probíhá zejména na Facebooku a Twitteru či na www.blog.vodafone.cz.

Info: www.zoot.cz


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme