Brněnský Webnode představil další generaci svých e-shopů, která obchodníkům a podnikajícím nadšencům přinese nové možnosti, jak si bez technických znalostí pořídit a vést profesionální e-shop. Nové šablony jsou navržené tak, aby si každý provozovatel e-shopu dokázal vybrat tu nejvhodnější. Všechny respektují současné trendy a splňují přísné technologické nároky na přístupnost a responzivitu (zobrazení v mobilních zařízeních). Obojí je zachováno i ve chvíli, kdy si uživatel šablonu upraví – například změní fotografie, umístění prvků, barevnost nebo použité fonty.
V technologickém základu spojil Webnode sofistikované řešení s jednoduchým ovládáním. Administrační funkce eshopů 2.0 mají nezbytné minimum uživatelských prvků a lze je pohodlně ovládat z mobilních zařízení. Z PC i smartphonu tak není problém kontrolovat a spravovat objednávky či analyzovat návštěvnost. Stejně jednoduše lze v editoru obsluhovat portfolio produktů včetně cenotvorby. Produkty je navíc možné snadno importovat z předchozí verze editoru. V rámci plateb v ČR pak Webnode nabídne všechny hlavní platební metody, jako je platba kartou, dobírka, bankovní převod, PayPal a další.
Kromě intuitivního ovládání mají uživatelé k dispozici zákaznickou podporu v lokálním jazyce, která je jim v případě potřeby schopná s tvorbou e-shopu pomoci. Novou generaci mohou využívat uživatelé již v 18 zemích včetně Česka a Slovenska, ostatní se postupně lokalizují. Pro Webnode je uvedení druhé generace e-shopového editoru zásadní krok. Na jeho platformě již dnes globálně běží přes milion e-shopů, které generují souhrnný obrat 10 miliard ročně. A v budoucnu zájem o e-shopy ještě poroste, ze všech projektů by jich mohla být až jedna čtvrtina.