Přejít k hlavnímu obsahu
Novinky

HP rozšiřuje nabídku zařízení formou služby

redakce 19.02.2018

HP Inc. představilo své novinky v nabídce služeb Device as a Service (DaaS) pro zákazníky a partnery.

Nechybí mezi nimi nové možnosti v oblasti prediktivní analytiky, která bude nyní dostupná jako služba podporující širší škálu zákaznických potřeb, ani vylepšená řešení zjednodušující IT podporu ve firmách prostřednictvím HP Tech Café Market.

„Neustále rozšiřujeme nabídku našich služeb, protože jsme odhodlaní držet krok s měnícími se potřebami dnešních pracovníků,“ řekl Guy Collet, šéf oddělení Personal Systems Services pro oblast EMEA z HP Inc. „Tyto rozšířené služby poskytují moderní pracovní síle chytrá, zjednodušená řešení a jak našim zákazníkům, tak i partnerům a nám samotným otevírají nové příležitosti k růstu.“

Rozrůstání nabídky HP DaaS jde ruku v ruce s tím, jak firemní IT oddělení hledají nové způsoby efektivnější správy zařízení od HP i jiných výrobců. V oblasti služeb vykazuje HP značný růst, jeho služby HP DaaS jsou už nyní dostupné u téměř stovky partnerů po celém světě.

Analytika, přehled a sjednocená správa koncových zařízení

Podle to IDC 63 % podnikových IT manažerů prohlašuje, že jsou jejich zdroje zcela vyčerpány správou zařízení, přestože by se raději zaměřili i na další IT projekty jako mobilitu, podnikové aplikace a zabezpečení. HP se proto snaží jejich zdroje uvolnit a rozšiřuje možnosti hardwarové analytiky v reálném čase a proaktivní správy zařízení. Nová služba od HP umožňuje zákazníkům analyzovat výkonnost hardwaru, zjistit s předstihem potenciální problémy a proaktivně implementovat nápravná opatření. Jedinečné možnosti datové analýzy HP DaaS jsou nyní dostupné pro zařízení s operačními systémy Windows, Android, iOS i macOS – jedná se tedy o řešení použitelné napříč operačními systémy, které zvýší efektivitu IT a zároveň zlepší i zkušenost ostatních zaměstnanců.

Řešení na míru a maximální flexibilita

HP DaaS může být také jednoduše přizpůsobeno přesně na míru jedinečným potřebám každého zákazníka přidáním specifických služeb v rámci životního cyklu zařízení. HP zároveň představilo i službu HP Tech Café Market Enhanced, což je výdejní automat a úložné řešení, které umožňuje okamžitý přístup k příslušenství a non-stop úložným skříňkám pro zařízení vyžadující výměnu nebo opravu. Kromě prodeje a úložných prostor obstará HP zákazníkům i objednávky, doplňování a reporting. Toto řešení reaguje na potřeby stále mobilnějších pracovníků a výrazně zjednoduší život IT oddělením.

 

 


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme