Přejít k hlavnímu obsahu

Jak na adaptaci digitálních nástrojů ve firmě? CGOS to zvládla díky Vodafonu

Promotion 14.03.2025
AD Ondřej Málek, CEO ve společnosti CGOS
info ikonka
Zdroj: Vodafone Czech Republic a.s.

Firmy, které se nebojí technologických inovací, mají náskok před konkurencí. Copy General Onsite Services (CGOS), která poskytuje služby v oblasti firemní online a offline komunikace, se tímto heslem aktivně řídí. I proto se rozhodla ve spolupráci s Vodafone Business zavést nástroje Microsoft 365.

Měření

„Pro naše klienty z řad velkých firem, jako jsou například banky nebo pojišťovny, zajišťujeme offline a online komunikaci s jejich zákazníky. Klienti nám poskytují svá data, která následně zpracujeme, vybereme pro ně nejefektivnější distribuční kanál a zajistíme doručení, ať už jde o e-maily, SMS, nebo třeba klasické dopisy,“ popisuje služby společnosti CGOS její CEO Ondřej Málek.

Aby firma mohla poskytovat své služby maximálně efektivně, potřebuje k tomu spolehlivé cloudové kancelářské aplikace a další digitální nástroje. Rozhodla se proto pro adaptaci nástrojů Microsoft 365, které přináší lepší kompatibilitu, vyšší bezpečnost a efektivnější možnosti pro vzdálenou spolupráci než její původní řešení. A aby tato transformace proběhla hladce, využila firma tzv. managed services od Vodafone Business.

AI asistent Microsoft 365 Copilot
info ikonka
Zdroj: Vodafone Czech Republic a.s.
AI asistent Microsoft 365 Copilot

Kompatibilita digitálních nástrojů usnadňuje spolupráci

Jedním z důvodů pro změnu bylo sjednocení používaných digitálních nástrojů s těmi klientskými. „Nekompatibilita souborů mezi systémy byla častým zdrojem komplikací. Naši klienti využívají převážně Microsoft 365, a když jsme s nimi sdíleli různé soubory, docházelo k rozpadům formátování, špatnému zobrazování výstupů a ke ztrátě dat,“ vysvětluje Málek.

Microsoft 365 vedle propojeného ekosystému digitálních nástrojů nabízí firmám i další výhody, jako například široké možnosti škálování, práci se soubory v cloudovém prostředí (s důrazem na vysoké zabezpečení) či AI asistenta Microsoft 365 Copilot, který vytváří automatické souhrny schůzek, pomáhá při práci s dokumenty, generuje textový obsah nebo analyzuje data.

Vodafone jako technologický partner

Díky pozitivní předchozí zkušenosti, výhodné cenové nabídce a flexibilním managovaným službám na míru se společnost CGOS rozhodla spojit své síly s Vodafone Business. „Vodafone nám významně pomohl ve fázi rozhodování a příprav. Poskytl poradenské služby při výběru nejvhodnější a zároveň nejvýhodnější licence a pomohl nastavit správnou licenční politiku,“ popisuje spolupráci Ondřej Málek.

Vedle zmíněného poradenství se Vodafone podílel i na implementaci nástroje Microsoft Intune pro správu firemních zařízení, který usnadňuje automatizaci nastavení nových zařízení i posiluje ochranu dat.

Nástroj pro správu uživatelských bodů Microsoft Intune
info ikonka
Zdroj: Vodafone Czech Republic a.s.
Nástroj pro správu uživatelských bodů Microsoft Intune

Digitální transformace jako komplexní projekt

Služby Vodafone Business, které CGOS využívá, však úspěšným nasazením Microsoft 365 neskončily. Samozřejmostí je i následná podpora při potížích nebo potřebě dalšího škálování. Řešení Microsoft 365 doplňují také cloudové služby Vodafonu, díky kterým nemusí CGOS provozovat vlastní fyzická úložiště a ukládá svá data do externích datacenter s geoclusteringem pro automatické přesměrování provozu v případě selhání.

CGOS je důkazem, že správné technologie a strategická rozhodnutí mohou výrazně zvýšit efektivitu a posunout firmu vpřed. Pokud i vaše společnost zvažuje implementaci digitálních nástrojů Microsoft 365, zjednodušení procesů pomocí AI nebo hledá flexibilní cloudové řešení, je tu pro vás Vodafone Business.


Máte k článku připomínku? Napište nám

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme