Přejít k hlavnímu obsahu
Novinky

Kontaktní centrum Samsungu

Josef Mika 24.07.2019

Samsung v České republice otevřel nové kontaktní zákaznické centrum. V objektu o rozloze 463 m² v Hradci Králové je k dispozici veškerá produktová nabídka, operátoři tak mohou při řešení problémů se zákazníkem postupovat krok za krokem a mít fyzicky k dispozici stejný produkt.

V nově otevřeném centru je 40 pracovních míst. Provozuje ho společnost Conectart. Funguje v nonstop režimu 24/7 a je jedním z prvních v rámci zastoupení Samsungu v jednotlivých zemích, kde mohou zákazníci využít podporu i přes WhatsApp aplikaci. Služba má ohlas, měsíčně na ní bez výrazné marketingové podpory zaznamenávají agenti přes 400 interakcí. Vedle toho kontaktní centrum poskytuje podporu prostřednictvím všech běžných kanálů (hovory, chat, email) a je schopné se po souhlasu zákazníka vzdáleně připojit na téměř všechna mobilní zařízení a TV. Specialisté tak tímto způsobem mohou zákazníkům pohodlně nastavit vše, co potřebují.

 

centrum1

Náklady na rekonstrukci prostor pro centrum se vyšplhaly na 5 milinů korun.

V rámci tohoto kontaktního centra zajišťuje firma Conectart rovněž dedikované linky pro uživatele prémiových zařízení (Moje Galaxy, Moje QLED, Moje Samsung Domácnost). Poskytují rychlejší přístup a zároveň prémiový servis. Takoví zákazníci mají k dispozici při reklamacích produktů například bezplatnou návštěvu dedikovaného Samsung technika u sebe doma, instalaci a zapojení vybraných produktů po zakoupení zdarma nebo vyzvednutí a odvezení jejich porouchaného mobilního zařízení kdekoliv v České nebo Slovenské republice na autorizovaný servis.

 

centrum2

V centru v Hradci Králové je k dispozici veškerá produktová nabídka Samsungu.

Dalším kanálem, který bude brzy spuštěn na oficiálním e-shopu Samsung, je e-promoter řešení nazvané Samsung Expert. Jedná se o službu, jež zákazníkovi pomáhá vybrat si správný produkt. Samsung Expert zjišťuje, na co zákazník bude zařízení používat a na základě získaných informací doporučí ideální model nebo poradí i s výběrem vhodného příslušenství.

Podle údajů Conectartu vyřeší hovor se zákazníkem průměrně do 6 minut, na e-maily odpovídají do 24 hodin.


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme