Přejít k hlavnímu obsahu

Na Twistu po 5. minutě zdarma

redakce 13.08.2010
info ikonka
Zdroj:

T-Mobile připravil lákadlo pro nové i stávající zákazníky svých předplacených služeb: Po provolání pěti minut nebo odeslání pěti SMS do jakékoliv sítě v rámci naší republiky získá zákazník další hovory nebo SMSky po zbytek dne v síti T-Mobile zdarma.

Nový model bude spuštěn od pondělí 16. srpna 2010. Volání je za 6,90 Kč/minutu, SMS za 2,90 Kč/minutu. Navíc pro nové Twist zákazníky je připraven stokorunový bonus na dobití po dobu tří měsíců.

Na každé nové předplacené SIM kartě je od 16. srpna 2010 nastaven tarif Twist Začínám. Zákazník si může ihned vybrat jeden ze dvou nových zvýhodněných tarifů - Twist Povídám (volání po 5. minutě zdarma) nebo Twist Posílám (SMS zprávy po 5. SMS zdarma). Přechod je okamžitý - stačí poslat textovou zprávu. První dvě změny tarifu budou zdarma, každá další je zpoplatněna standardně (114 Kč). Na nové tarify mají možnost přejít i všichni stávající zákazníci Twistu.

Po provolání pěti minut do jakékoliv sítě získá uživatel tarifu Twist Povídám volání v rámci T-Mobile sítě zdarma. Bezplatné hovory platí až do konce daného dne. Limit pěti minut se načítá po vteřinách, zákazník ho může splnit libovolným počtem hovorů. Jakmile dosáhne limitu, dostane automaticky SMS se zprávou, že od tohot okamžiku volá do vlastní sítě zdarma. Podobně to funguje i pro tarif Twist Posílám - po 5. odeslaně SMS v rámci jednoho dne je zákazník informován textovou zprávou a po zbytek dne posílá textové zprávy v síti T-Mobile zdarma.

Komentář redakce: Pěkná marketingová práce, nová nabídka T-Mobilu vypadá na první pohled velmi lákavě a určitě přitáhne nové zákazníky. Pokud si ale vezmete k ruce kalkulačku, zjistíte, že pokud byste například měli denně využívat výhod bezplatného volání, stálo by vás to měsíčně na provolaných prvních pěti minutách celkem 1035 Kč, což je v porovnání s dalšími tarify T-Mobilu i konkurence přece jen trochu moc. Zaráží také rozpor mezi způsobem účtování prvních pěti minut (60 + 60) a započítáváním pro získání bonusu (1+1). To je přesně nevýhodný postup pro zákazníka. Tady se mohl T-Mobile rozhodně postavit k problému čelem a alespoň tarifikaci sjednotit.

 


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme