Není žádným tajemstvím, že v České republice (a obecně v Evropě) je velká poptávka pro zkušených IT expertech. Firmy se tudíž snaží vymýšlet stále nové taktiky, jak tuto specifickou skupinu zaměstnanců nalákat pod svá křídla. Zajímavou metodu použila slovenská společnost T-Systems, které v ve slovenských Košicích každým rokem chybí stovky IT expertů. Její kampaň, kterou spustila ve spolupráci s agenturou AC&C Public Relations zamířila na slovenské „ajťáky“, kterých je v České republice přibližně 15 tisíc!
Součástí kampaně bylo založení fiktivní služby na rozvoz slovenského jídla, která poté slovenským „výhercům“ rozvezla tisíc porcí jídla (například halušek). IT Experti byli osloveni pomocí billboardů, letáků a především pomocí sociálních sítí, kde bylo osloveno přibližně 10 tisíc lidí. Výherci poté obdrželi jídlo ve speciální krabičce, která obsahovala informace o nabídky práce v T-Systems. Součástí kampaně byla i microsite, která s 5 217 unikátními návštěvníky informovala o výhodách práce v Košické centrále T-Systems.