Oba modely shodně nabízejí rozlišení videa do Full HD (1920 x 1080 pixelů) a nahrávají ve formátu AVI. Formát JPG je pak klasicky využit u statických snímků v rozlišení 12 Mpx, respektive 3 Mpx (u dCam4).
Za zmínku jistě stojí i široký úhel záběru (120°) a nenápadný a kompaktní design (zejména u dCam4, obrázek níže), který znamená především to, že si kameru lze ponechávat za předním sklem i po opuštění vozidla s jen malou pravděpodobností, že by si jí někdo všiml.
V obou případech je ovládání realizováno mechanickými tlačítky, přičemž samotné menu – které je k dispozici mimo jiné také v češtině – a náhledy videa lze sledovat na displeji s úhlopříčkou 1,5 palce.
Nahraná data jsou ukládána na karty typu micro SDHC až do kapacity 32 GB. Samozřejmostí je nahrávání ve smyčce, což znamená, že vám paměť na kartě nikdy nedojde. Nicméně nejstarší záznamy jsou automaticky přemazávány, a i z toho důvodu je zde k dispozici možnost manuálního uzamknutí záznamu, který je pro vás důležitý a přemazat ho nechcete. Integrovaný G-senzor pak v případě nárazu uzamyká záznamy automaticky, aniž byste se museli o cokoliv starat.
Důležitou funkcí obou zařízení je detekce pohybu, zaznamenávající cokoliv, co se děje před objektivem. Jestliže vám tedy někdo na parkovišti nacouvá do auta, budete vědět, jak se situace udála, kdo to byl, a záznam z kamery vám přitom může sloužit jako důkazní materiál. Určitě oceníte i automatické spuštění nahrávání po nastartování vozidla, díky kterému nehrozí, že byste vyrazili na cestu bez spuštěného záznamu.
Hlavní výhodou modelu dCam4 je napájení kamery přes držák. To prakticky znamená, že nemusíte před každou jízdou znovu zapojovat kabeláž a nastavovat úhel záběru. Jednoduše nacvaknete kameru a můžete vyrazit. Její malé rozměry a hmotnost pak ještě pozitivně přispívají ke stabilitě obrazu.