Spolu s WhatsApp je Facebook Messenger stále jednou s nejoblíbenějších služeb pro komunikaci na smartphonech, webu i PC. Odhaduje se, že WhatsApp používají celosvětově dvě miliardy aktivních uživatelů měsíčně, v případě Facebook Messengeru je to 1,3 miliardy. Čísla v oblasti sociálních sítí a online komunikátorů se ale mění velmi dynamicky. Zvlášť letos se do nich promítají opatření související s pandemickými omezeními a z nich vyplývající intenzivnější využívaní online nástrojů.
Facebook také neustále přináší pro Messenger nové aktualizace, a to jak pro platformu Android, tak i iOS. Momentálně je to spíš kosmetická změna v podobě nového loga, ale brzo by měly následovat selfie samolepky a možnost odesílat zprávy na profily Instagramu a naopak. Kromě toho jsou k dispozici také nová Témata chatu a Vlastní reakce.
Stáhněte si: Facebook Messenger
Facebook Messenger – Android App 285.0
Chatovací aplikace od Facebooku zprostředkuje uživatelům sociální sítě komunikaci s facebookovými přáteli a kontakty uloženými ve smartponu.
Co se mění?
V nové verzi Facebook Messengeru jsou dvě důležité kategorie. V oblasti Chatu mohou uživatelé i nadále psát zprávy.
V části Lidé uživatelé mohou najít kontakty, které jsou jim blízké, kterým chtějí psát, ale i společnosti, které prostřednictvím Facebooku nabízejí své zákaznické služby. Pokud například nastane problém s doručením zásilky, zákazníci mohou přímo kontaktovat odpovědného pracovníka přímo prostřednictvím Messengeru. Kromě toho se také zobrazují aktuálně zveřejněné příběhy uživatelů.
K dispozici jsou nejen zprávy, ale také video chaty s jedním nebo více uživateli. Videa lze také spolu s ostatními sdílet a sledovat.
Facebook Messenger chce zvýšit počet svých uživatelů
Cíl vývojářů je jasný: chtějí dát Messengeru jasný směr a zvýšit jeho počet uživatelů. Facebook neustále zkouší něco nového a snaží se uživatele zaujmout a přitáhnout zpět ke svým službám. Zvlášť mladí uživatelé, kteří tvoří podstatnou část cílové skupiny online komunikačních platforem, ale žádnými těsnými vazbami netrpí. Služby střídají podle jejich atraktivity a nabídky, kterými dokáží vzbudit jejich zájem. Jedním z příkladů může být současná oblíbenost video platformy čínského provozovatele ByteDance, Tik Toku.
Obrázek v záhlaví: Getty Images / grinvalds
<%Anketa18%>