Od dubna je navíc součástí tarifu zdarma balíček Social Pass, který běžně stojí 99 korun měsíčně a který nabízí třeba celodenní chatování, aniž by se zákazníkům čerpala data z tarifu. Díky novince mohou zákazníci s tarifem #jetovtobě zdarma používat bez čerpání dat aplikace Facebook, Instagram, Pinterest, Snapchat i Twitter.
„Chceme mladým lidem nabídnout na internetu více svobody a neomezených zážitků. Víme, že zhruba polovina spotřebovaných dat připadá u studentů na sociální sítě, a proto jsme se rozhodli zahrnout do tarifu #jetovtobě i Social Pass,“ vysvětluje David Novák, marketingový ředitel Vodafonu.
Ovšem #jetovtobě není jen název tarifu, jde o dlouhodobý projekt, který pomáhá mladým lidem rozvíjet jejich potenciál a zaměřuje se i na povolání budoucnosti. Mladí dostali možnost vyzkoušet si čtyři potenciální „future jobs“. Díky první příležitosti se mohli naučit pilotovat monitorovací záchranářský dron. Další výzva se týkala módy, kdy ve spolupráci s návrhářkou Ivou Burkertovou dostali talentovaní designéři a umělci do 26 let za úkol propojit módu s nejnovějšími technologiemi. Výherce své chytré oblečení prezentoval na Mercedes-Benz Prague Fashion Week.
Že hraní počítačových her je novodobým sportem s pečlivou přípravou, včetně té fyzické, dokazují mladým lidem profesionální hráči týmu eSUBA. Ti společně s Vodafonem vytvořili akademii pro budoucí pro-gamery, tedy elitní hráče. Další nadšenci dostali šanci vyzkoušet si přípravu na kolonizaci vzdálených planet. V roli marsonautů se pod vedením vědce Jana Lukačeviče pokoušejí v simulovaném prostředí Marsu pěstovat zeleninu.
Na cestě k vysněné práci může mladým pomoci i mezinárodní projekt a webová aplikace Future Jobs Finder. Pomocí řady otázek, které se komplexně zaměřují na osobnost, aplikace vyhodnotí, jaké profesní zaměření je pro respondenta nejvhodnější a nakolik v danou chvíli splňuje standardní požadavky pro určitou profesi.
Nahlédnout do aktuální firemní praxe dává studentům řada přednášek na vysokých školách. Jedním z vrcholů byl loňský čtyřdenní workshop „Zažij marketing na vlastní kůži“. Jeho účastnici poznali jednotlivá oddělení, která se ve Vodafonu oblasti marketingu věnují – ať už jde o výzkumníky nebo třeba produktové manažery. Sami si pak mohli vyzkoušet proces tvorby produktu od prvotního nápadu až po finální komunikaci zákazníkům. Letos v červnu se workshop pro velký zájem uskuteční znovu.