Přejít k hlavnímu obsahu

Ofenziva Galaxy: takto chce Samsung rozšířit svůj náskok v oblasti chytrých telefonů

Jiří Palyza 03.12.2021
info ikonka
Zdroj:

Samsung má už několik let problémy s udržením svého tržního podílu v oblasti chytrých telefonů. Nová ofenziva má tento trend zvrátit. Rozhodující roli při tom mají hrát dvě konkrétní zařízení Galaxy.

Jihokorejský výrobce je už delší dobu pod tlakem, protože konkurence na trhu smartphonů je velmi vysoká. Největším rivalem ve vyšší třídě je Apple, zatímco někteří z čínských výrobců, jako například Xiaomi, jsou v současnosti silnou konkurencí v segmentu základních modelů a ve střední třídě. Podle plánů Samsungu by se to ale brzy mělo změnit.

Výrobce očekává, že v roce 2021 bude jeho podíl na trhu činit 19 %. Podle informací analytiků z The Elec by se ale měl v příštím roce zvýšit na 21,8 %. Naopak Apple by měl oslabit ze současných 17,2 % na 16,7 % a kombinovaný podíl čínských společností na 45 %. Server o tom píše ve svém příspěvku "Samsung aims for 21.9% share in smartphone market in 2022".

Útok Samsungu: jaké modely by měly zvrátit trend

galaxyoffensive

Příští rok chce Samsung zahájit uvedením nových mobilních telefonů. Svou pozici mezi silnou konkurencí hodlá posílit především modely střední třídy. | Zdroj: zerotake/Pixabay

Nárůstu svého tržního podílu chce Samsung dosáhnout prostřednictvím agresivního marketingu a hlavně nových produktů. Mimo jiné plánuje prodat 33 milionů chystané řady Galaxy S22.

Výrobce ale vkládá velké naděje především do řad Galaxy A20 a A30. Očekává se, že tyto telefony střední třídy se stanou skutečným hitem – celkem by se jich mělo prodat 267 milionů kusů. Očekává se, že nejnovější verze A33 a A23 budou na trh uvedeny v březnu, resp. dubnu 2022.


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme