Na český trh přichází s novou generací webu, který klade důraz na snadnou a rychlou použitelnost a použití na mobilních zařízeních. Prosadit se chce hlavně propracovaným katalogem a šíří obsahu, na kterém se mají podílet odborníci v oboru. Cílem je pomoci uživatelům nejen s výběrem e-shopu, ale i s výběrem a srovnáním samotného zboží.
Web www.pricemania.cz je už spuštěn v betaverzi s prozatím omezenou funkcionalitou a obsahem. Postupně během roku 2014 budou přibývat nové funkce i obsahové sekce. V současné době probíhá registrace e-shopů a párování produktů v hlavních kategoriích. V první fázi probíhá párovaní v kategoriích s vysokým podílem automatizace, tzn. zejména bílé a černé zboží, foto, parfémy, pneumatiky, knihy atd.
Zájem o spolupráci už potvrdily například společnosti Alza.cz, Kasa.cz, skupina Vivantis, Okay.cz, Electroworld.cz a Parfums.cz.