Přejít k hlavnímu obsahu

Server Vykupto.cz spustil Rychloslevy

redakce 29.06.2011
info ikonka
Zdroj:

Slevový server Vykupto.cz spustil jako první v ČR službu Rychloslevy, které zkracují proces mezi zakoupením slevy a jejím užitím z řádu dnů a týdnů na hodiny a minuty. Součástí služby je program loajality, který dodavatelům slev dovoluje ovládat vlastní věrnostní systém. Zákazníci za nákupy slev získávají body, které proměňují za další odměny.

Rychloslevy mají dvě uživatelská rozhraní. Jedno je určené pro dodavatele slev. Ti si sami určí, jaký produkt zákazníkům nabídnou, v jaké výši poskytnou slevu a specifikují časové pásmo, kdy bude sleva aktivní. Zákazník online uvidí, že v jeho okolí se objevila zajímavá sleva, objedná ji, zaplatí kreditní či platební kartou a příjde mu na mobil SMS s unikátním kódem. Tento kód ukáže dodavateli, využije slevu a teprve potom se automaticky provede platba.

„Prozatím jsou Rychloslevy určeny pro restaurace a gastronomická zařízení. Když hospodský uvidí, že má volné kapacity mezi 15:30 až 18:00, zaměří své slevy právě na tuto dobu. Uživatelé zase mají benefit v podobě okamžité slevy bez zdlouhavých rezervací,“ vysvětluje princip Rychloslev Tomáš Bátrla, spoluzakladatel Vykupto.cz, a dodává: „Po restauracích a hospůdkách budou Rychloslevy rozšířené i do oblasti zážitků, technologie, a dalších.“

Mezi největší výhody Rychloslev patří program loajality. Kromě výše slevy si dodavatel určuje i bodové ohodnocení nabízené Rychloslevy. Zákazník spolu se zakoupenou Rychloslevou obdrží body, za jejichž určité množství má v konkrétní restauraci další slevy a benefity. Body nejsou přenositelné. Každá restaurace má vlastní věrnostní systém. Zákazník tak bude motivován k využívání Rychloslev u oblíbené restaurace, čímž se naplňuje program loajality.     

„Jsme jediní, kdo nějakou loajalitu zákazníka vůči dodavatelům slev vůbec řeší. My si uvědomujeme, že správný, zajímavý a spokojený dodavatel je půl úspěchu, proto vznikl program loajality. Ten je výhodný pro obě strany. Zákazníci využívají Rychloslevy a navíc sbírají body, za které dostanou další odměny od restaurací. Například kafíčka, dortíky nebo piva. Restaurace si tím pádem budují stálou klientelu,“  říká Jiří Musil, spoluzakladatel Vykupto.cz.

V horizontu týdnů spustí Vykupto.cz další tři nové projekty. První se jmenuje „Chci To od Vykupto!“ Systém slev se obrátí o 180 stupňů. Zákazníci si sami zvolí, jaký produkt či službu by chtěli. Jakmile se sejde dostatečné množství zájemců, Vykupto.cz vyjedná s nejvhodnějším dodavatelem slevu. Pozorný dodavatel tak může okamžitě reagovat na vzrůstající poptávku. Slevy se budou pohybovat ve stejné relaci jako dosud, přičemž průměrná sleva je 55 %.  

Druhá připravovaná služba se nazývá „Vykupto všechno“. Pokud zákazník propásne nějakou zajímavou slevu, nemusí si zoufat. Všechny dobré slevy se budou archivovat a bude možné je využít napořád, byť s menším procentuálním zvýhodněním. Zákazníci Vykupto.cz se rozdělí podle aktivity a množství realizovaných nákupů do věrnostních skupin. Ti nejvěrnější budou mít ve Vykupto všechno největší permanentní slevy, a to ve stejných relacích jako mají klasické slevy z denní nabídky (průměrně 55 %).  

Třetí služba, nazvaná V-Team, vyústila z dlouhodobé spolupráce s Kontem Bariéry. Uživatelé Vykupto.cz budou vidět na speciálně vytvořené webové stránce možnosti charitativní či pomocné činnosti. Do nich se mohou přihlásit a svojí prací tak přispět na dobrou věc.

„V-Team bude tvořen nejen našimi zaměstnanci, ale především našimi uživateli. Pevně věřím, že se v jejich řadách najde spousta dobrovolníků pro charitativní a obecně prospěšné činnosti. Nakonec i výsadba nových stromků může být originální příležitostí pro navázání přátelských či partnerských vztahů,“ uzavírá Tomáš Bátrla z Vykupto.cz.


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme