Rychloslevy mají dvě uživatelská rozhraní. Jedno je určené pro dodavatele slev. Ti si sami určí, jaký produkt zákazníkům nabídnou, v jaké výši poskytnou slevu a specifikují časové pásmo, kdy bude sleva aktivní. Zákazník online uvidí, že v jeho okolí se objevila zajímavá sleva, objedná ji, zaplatí kreditní či platební kartou a příjde mu na mobil SMS s unikátním kódem. Tento kód ukáže dodavateli, využije slevu a teprve potom se automaticky provede platba.
„Prozatím jsou Rychloslevy určeny pro restaurace a gastronomická zařízení. Když hospodský uvidí, že má volné kapacity mezi 15:30 až 18:00, zaměří své slevy právě na tuto dobu. Uživatelé zase mají benefit v podobě okamžité slevy bez zdlouhavých rezervací,“ vysvětluje princip Rychloslev Tomáš Bátrla, spoluzakladatel Vykupto.cz, a dodává: „Po restauracích a hospůdkách budou Rychloslevy rozšířené i do oblasti zážitků, technologie, a dalších.“
Mezi největší výhody Rychloslev patří program loajality. Kromě výše slevy si dodavatel určuje i bodové ohodnocení nabízené Rychloslevy. Zákazník spolu se zakoupenou Rychloslevou obdrží body, za jejichž určité množství má v konkrétní restauraci další slevy a benefity. Body nejsou přenositelné. Každá restaurace má vlastní věrnostní systém. Zákazník tak bude motivován k využívání Rychloslev u oblíbené restaurace, čímž se naplňuje program loajality.
„Jsme jediní, kdo nějakou loajalitu zákazníka vůči dodavatelům slev vůbec řeší. My si uvědomujeme, že správný, zajímavý a spokojený dodavatel je půl úspěchu, proto vznikl program loajality. Ten je výhodný pro obě strany. Zákazníci využívají Rychloslevy a navíc sbírají body, za které dostanou další odměny od restaurací. Například kafíčka, dortíky nebo piva. Restaurace si tím pádem budují stálou klientelu,“ říká Jiří Musil, spoluzakladatel Vykupto.cz.
V horizontu týdnů spustí Vykupto.cz další tři nové projekty. První se jmenuje „Chci To od Vykupto!“ Systém slev se obrátí o 180 stupňů. Zákazníci si sami zvolí, jaký produkt či službu by chtěli. Jakmile se sejde dostatečné množství zájemců, Vykupto.cz vyjedná s nejvhodnějším dodavatelem slevu. Pozorný dodavatel tak může okamžitě reagovat na vzrůstající poptávku. Slevy se budou pohybovat ve stejné relaci jako dosud, přičemž průměrná sleva je 55 %.
Druhá připravovaná služba se nazývá „Vykupto všechno“. Pokud zákazník propásne nějakou zajímavou slevu, nemusí si zoufat. Všechny dobré slevy se budou archivovat a bude možné je využít napořád, byť s menším procentuálním zvýhodněním. Zákazníci Vykupto.cz se rozdělí podle aktivity a množství realizovaných nákupů do věrnostních skupin. Ti nejvěrnější budou mít ve Vykupto všechno největší permanentní slevy, a to ve stejných relacích jako mají klasické slevy z denní nabídky (průměrně 55 %).
Třetí služba, nazvaná V-Team, vyústila z dlouhodobé spolupráce s Kontem Bariéry. Uživatelé Vykupto.cz budou vidět na speciálně vytvořené webové stránce možnosti charitativní či pomocné činnosti. Do nich se mohou přihlásit a svojí prací tak přispět na dobrou věc.
„V-Team bude tvořen nejen našimi zaměstnanci, ale především našimi uživateli. Pevně věřím, že se v jejich řadách najde spousta dobrovolníků pro charitativní a obecně prospěšné činnosti. Nakonec i výsadba nových stromků může být originální příležitostí pro navázání přátelských či partnerských vztahů,“ uzavírá Tomáš Bátrla z Vykupto.cz.