Toshiba prodlužuje exkluzivní službu "Záruka bez hranic" do 30. září 2013. Zákazníci mají i nadále příležitost využít ochrany před nepředvídatelnými náklady spojenými s náhodným poškozením, odcizením nebo ztrátou dat v jejich zařízení. Toshiba zaznamenala podle tiskového vyjádření velkou spokojenost zákazníků s touto službou, kterou poskytuje i nadále zdarma ke všem svým notebookům a televizorům. Podmínky nabídky zůstávají nezměněny, zákazník má k registraci „Záruky bez hranic“ 14 dní od data nákupu zařízení.
„Díky naší záruce bez hranic jsme od loňského roku získali tisíce spokojených zákazníků. Vyhodnotili jsme dosavadní průběh služby a zjistili, že průměrně naši zákazníci ušetřili přibližně 8 500 Kč. Většina uplatněných případů zahrnovala poškození displeje notebooku během přepravy. Ve všech případech zákazníci obdrželi zdarma buď opravu, nebo zcela nové zařízení. S vědomím toho, že chceme i nadále udržet spokojenost našich zákazníků, jsme se rozhodli prodloužit tuto jedinečnou nabídku do 30. září 2013“, říká Sandor van der Ham, generální ředitel společnosti Toshiba Europe GmbH.
Program zahrnuje tři specifické okruhy ochrany:
a) Náhodné poškození: chrání přístroje před nepředvídatelnými událostmi, jako je například nechtěné upuštění, náraz nebo polití. V rámci pojištění „Náhodné poškození“ Toshiba nabízí zdarma provedení opravy v případě zničení nebo poškození, jež brání ve správné funkčnosti produktu.
b) Ochrana proti odcizení: náhrada produktu, který příslušný policejní úřad uzná jako odcizený.
c) Obnova dat: záchrana a následné obnovení dat na nový pevný disk v případě fyzického poškození, softwarových chyb nebo napadení počítačovými viry.