Přejít k hlavnímu obsahu
Tipy a triky

Vyřešení problému při startu přehrávání videa v aplikaci Netflix

Pavel Trousil 13.12.2016

Máte-li na svém tabletu nebo smartphonu nainstalovanou aplikaci Netflix pro Android, může se stát, že při pokusu o přehrání filmu se zobrazí chyba »Error 0013«. Máme řešení.

Pokud se vám po pokusu o přehrání filmu v aplikaci Netflix pro Android zobrazí chyba »Error 0013« doporučujeme smazat všechna data aplikace a následně ji odinstalovat a znovu nainstalovat. Abyste to provedli, musíte se dostat do správy aplikací. Tu najdete v »Nastavení« a podle verze operačního systému a případně i podle typu nadstavby operačního systému pak v části »Aplikace«, případně »Správa aplikací«. V seznamu aplikací vyhledejte aplikaci Netflix, rozklikněte podrobnosti, případně ještě u novějších verzí Androidu vyberte z nabídky položku »Úložiště«. Zde pak máte možnost vymazat vyrovnávací paměť a data aplikace. Pro to klikněte na »Mazání dat« a »Vymazat mezipaměť«. Pak už stačí aplikaci Netflix odinstalovat a znovu nainstalovat. Ale právě jen samotná odinstalace nestačí. Pak už by se chyba 0013 neměla objevovat.

Jestliže však tento trik nepomůže, zkuste film přehrát, když budete připojeni k jiné Wi-Fi síti. Pokud máte dostatečný objem mobilních dat, můžete vyzkoušet přehrávání i v mobilní síti. Půjde-li v tomto případě film přehrát bez chybové hlášky, je patrně v původní síti záměrně nastaveno blokování streamingových služeb – kvůli omezní spotřebovaných dat. Pokud žádné z těchto uvedených řešení nepomůže, pak byste měli problém nahlásit společnosti Neflix.


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme