Přejít k hlavnímu obsahu

Zjednodušené převody vlastníků CZ domén

redakce 27.04.2012
info ikonka
Zdroj:

Namísto formuláře s úředně ověřenými podpisy je možné změnu vlastníka domény CZ provést čistě elektronicky, prostřednictvím e‑mailu.

Společnost IGNUM zjednodušuje proces převodu CZ domén na nové vlastníky. K převodu nyní stačí potvrzení žádosti na straně současného i nového vlastníka prostřednictvím e-mailu. Možnost převodu vlastníka CZ domény prostřednictvím písemného formuláře s úředně ověřenými podpisy nezaniká, zákazníci ji mohou využívat i nadále.

Převod vlastnictví CZ domény prostřednictvím e-mailu je velmi snadný. Začíná žádostí o změnu vlastníka s autorizací e-mailovou zprávou. Registrační systém DOMENA.CZ automaticky zašle zprávy na e-maily současného i nového vlastníka s odkazem pro autorizaci, obsahujícím jedinečný kód. Pak už stačí, aby současný i nový vlastník potvrdili souhlas se změnou na speciální stránce, na kterou jsou přesměrováni po otevření odkazu z e-mailu. DOMENA.CZ pak proces převodu autorizuje a zaprotokoluje.

Při vytváření objednávky na změnu vlastníka CZ domény v systému DOMENA.CZ si zákazníci mohou nově zvolit způsob autorizace. K dispozici jsou vždy oba postupy – jak pomocí e-mailu, tak i prostřednictvím písemného formuláře s ověřenými podpisy.

Jak změnit vlastníka?

  1. Přihlašte se pod Váš účet na www.domena.cz. Pokud doposud nemáte svůj účet, můžete si ho vytvořit.
  2. Pokud nejste dosud plátcem domény, po přihlášení si doménu importujte do seznamu – odkaz v levém sloupci SPRÁVA DOMÉN → IMPORTOVAT.
  3. Vytvořte kontaktní osobu, která se stane novým vlastníkem domény – odkaz SPRÁVA KONTAKTNÍCH OSOB → NOVÝ CZ KONTAKT.
  4. Po obdržení potvrzení, že byla úspěšně vyřízena objednávka vytvoření kontaktu nového vlastníka, si můžete vygenerovat formulář pro změnu vlastníka domény.
  5. Opět klikněte v levém sloupci na SPRÁVA DOMÉN → vyberte Vaši doménu → klikněte na tlačítko ZMĚNIT VLASTNÍKA. Jako nový kontakt vlastníka domény si vyberte kontakt, který jste si vytvořili.
  6. Následně vyberte, zda požadujete autorizaci emailem nebo papírovým formulářem s úředním ověřením (označeno jako "notářsky").
  7. V případě emailové autorizace bude na emailové adresy původního i nového vlastníka zaslán email s odkazem pro autorizaci. Změna vlastníka CZ domény bude provedena, jakmile současný i nový vlastník potvrdí souhlas se změnou na speciální stránce, na kterou budou přesměrováni po otevření odkazu.
  8. V případě úředně ověřené změny vlastníka bude na Vámi zadanou emailovou adresu zaslán formulář. Formulář podepíše kontakt původního a nového vlastníka. Podpisy musí byt úředně ověřeny, ověřený formulář nám zašlete poštou. V případě právnické osoby připojte kopii výpisu z Obchodního rejstříku. Potvrzený formulář musí být doručen společnosti IGNUM nejpozději do 3 měsíců od data vygenerovaní objednávky. Po uplynutí lhůty 3 měsíců je objednávka automaticky stornována a formulář pozbývá platnosti.

Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme