Přejít k hlavnímu obsahu

Zprovozněte znovu streamovací službu Spotify pro přehrávání skladeb

Pavel Trousil 21.07.2016
info ikonka
Zdroj:

Chtěli jste si poslechnout velmi specifickou skladbu na streamovací službě Spotify, ale místo aby se přehrála, objevila se chybová hláška, že tuto skladbu nelze přehrát.

To je samozřejmě nepříjemné. Pokud v současné době používáte účet zdarma na vyzkoušení služby Spotify, pak postupujte následovně: Otevřete nabídku »Edit« a potom přejděte do části »Preferences« (nastavení). V části, která se týká kvality zvuku »Sound Quality«, patrně najdete nastavení »Streaming with high quality (only Premium)«. Právě toto nastavení může vést u některých neplacených účtů k chybě. Zkuste tedy tuto volbu deaktivovat a pokuste se požadovanou skladbu znovu přehrát v nižší kvalitě.
Jestliže jste naopak prémiový uživatel, máte tuto možnost, jak situaci vyřešit. Otevřete volbu »Settings« v nabídce »Edit« a dostaňte se na pole »Local Files«. V části »Show songs of« zobrazuje Spotify různé hudební zdroje, jako například »Download«, »Windows Media Player« nebo »Hudba«. Deaktivujte všechny tyto zdroje a vyzkoušejte, zda po změně tohoto nastavení bude možné skladbu přehrát.
Není-li stále možné požadovanou skladbu přehrát, vyzkoušejte ještě vymazat vyrovnávací paměť programu Spotify. Otevřete v Průzkumníkovi adresář »C:UsersUživatelské jménoAppDataLocalSpotify Storage« a všechny zde umístěné soubory odstraňte. Také deaktivujte volbu »Display songs not available in Playlists« v poli »Display options« v nabídce »Settings«. A také se samozřejmě ujistěte, zda máte stabilní internetové připojení.


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme