Přejít k hlavnímu obsahu
Novinky

Americký gigant Google chce otevřít své vlastní obchody

redakce 29.12.2017

Nexus, Pixel, Chromecast nebo Google Mini? Americký gigant Google rozšiřuje své hardwarové oddělení. Pro spotřebitele společnost Google vyrábí stále více zařízení a produktů.

Zákazníci je brzy naleznou ve vlastních obchodech Google. Ten velmi pravděpodobně vstupuje do stacionárního obchodu. V mnoha městech americký gigant plánuje v dohledné době otevřít své vlastní „zážitkové obchody“. Stejně jako Apple, Google se ve svých obchodech zaměří na prezentaci produktů.

Spotřebitelé by neměli kupovat pouze koncová zařízení, ale také by měli k dispozici širokou škálu příslušenství. Google je zřejmě v pokročilé fázi plánování. Společnost již získala první prostory ve velkých nákupních centrech a je ve velmi úzkém kontaktu s operátory. Kolik obchodů – a kde – se otevře, je stále zcela nejasné.

Google zřejmě vytváří digitální svět zkušeností

Tento krok také překvapuje a současně ukazuje, jak důležité zůstává stacionární obchodování. Na pobočkách mohou být zákazníci směřováni ke konkrétním produktům a službám. V obchodech společnosti Apple je takový koncept po mnoho let v provozu: dotýkat se, poznávat – a pak – koupit. To je zřejmě spojeno i se společností Google.

„Společnosti spojují své zákazníky efektivněji s jejich značkou,“ přibližuje stav odborník na maloobchod na žádost Chipu. Google by mohl vytvořit nějaký dobrodružný svět. Zákazníci by pak měli mít možnost vyzkoušet si produkty na pobočkách a najít vhodné produkty společně s vyškolenými zaměstnanci – být v kontaktu s digitálním světem zkušeností.

V roce 2016 společnost Google na několik měsíců otevřela prodejnu v New Yorku (96 Spring Street). Při otevření zde bylo plno lidí. Google už tehdy zjevně testoval prodejní koncept.

 


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme