Marketing je aplikovaná psychologie, jehož cílem je změnit lidské chování. Na konferenci se dozvíte deset hlavních psychologických zákonů, efektů a technik, které ovlivňují lidské chování. Dozvíte se o efektu pouhého vystavení, efektu Benjamina Franklina, modelu LIFT, sociálním důkazu, přiznání odporu, rámování nebo antropomorfismu. Odnesete si nejenom poznatky, jak dělat marketing vědecky, ale i plakát, který vám bude všechny základní techniky stále připomínat. Přednášky jsou určeny pro ředitele a majitele firem, marketingové a obchodní ředitele a manažery, kteří hledají nové inspirace a cesty, jak být vepředu a vydělávat více. Více na: www.robertnemec.com
Mezi tématy přednášek budou:
- Případová studie: Co udělat, aby váš e-shop rostl o stovky procent ročně
- Proč se na PPC kampaně podívat zcela jiným způsobem
- Proč by generální ředitel měl pravidelně obvolávat klienty a ptát se jich
- Jak propojit zákaznický výzkum s vaším webem a získat tak další zákazníky
- Proč a jak v marketingu a reklamě využít hlavní psychologické techniky
- Jak se konečně přestat při tvorbě obsahu řídit intuicí a začít využívat data
- 10 tipů, jak vytěžit z PR článků a vyjednávat s mediálními domy