Přejít k hlavnímu obsahu

E-shopy versus zákazníci

redakce 15.07.2014

Internetové obchody stále častěji čelí útokům podvodníků a poctiví zákazníci jsou rozhořčeni praktikami některých e-shopů. Kdo bude vítězem a kdo poraženým?

Za rok 2013 uskutečnili podle webu Heureka.cz domácí uživatelé přibližně 30 milionů objednávek a tržby internetových obchodů se přiblížily hranici 70 miliard korun. To je ve srovnání s rokem 2010 více než 50procentní nárůst, v tomto roce se očekává 15procentní nárůst. Na první pohled je situace téměř idylická: zákazníci, nadšeni výhodnými cenami internetových obchodů a jejich praktičností,  nakupují  jako  smyslů  zbavení  a  e-shopy  jen  předou  nad stále rostoucími tržbami. Ve skutečnosti ale v podpalubí této karibské idylky zuří boj mezi podváděnými obchody a nespokojenými zákazníky. Na straně jedné stojí internetové obchody, které si stěžují na stále častěji podvádějící zákazníky, na straně druhé pak nespokojení zákazníci, upozorňující na neetické  až  podvodné  chování  některých  e-shopů.  My  vám  nabídneme stanoviska obou stran a vy sami určete, na čí straně je pravda.

eshopyvs-nahled


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme


články odjinud