Koncern Hyundai Motor Group vyvinul nový prototyp elektrické koloběžky E Scooter Nový model na základě konceptu, představeného na veletrhu CES 2017, má pohon zadního kola, výkonný lithium-iontový akumulátor s kapacitou 10,5 Ah a elegantními světlomety vpředu a svítilnami vzadu.
Nejnovější koncept je součástí budoucích plánů koncernu Hyundai Motor Group. Koloběžka ve spojení s budoucími vozidly Hyundai a Kia umožní mobilitu na prvních a posledních úsecích trasy. Koloběžka, pokud je uložená ve vozidle, se automaticky nabíjí elektrickou energií, vyráběnou za jízdy.
Model 2019 přešel z pohonu předního kola na pohon zadního kola. Tato změna byla zásadní pro další zvýšení bezpečnosti a stability, protože hmotnost koloběžky je soustředěna v její zadní části. Inženýři HMG doplnili konstrukci o odpružení předního kola pro komfortnější jízdu i na nerovném povrchu. DongJin Hyun, vedoucí robotického týmu HMG, k tomu řek, že osobní koloběžka, kterou lze snadno uložit do automobilu, by mohla být součástí výbavy budoucích vozidel koncernu Hyundai Motor.
Koloběžka s hmotností 7,7 kg je snadno přenosná. Díky své trojnásobně sklopné konstrukci je lehčí a kompaktnější než všechny podobné produkty. Uživatelskou přívětivost vylepšuje digitální displej, který ukazuje stav nabití akumulátoru a rychlost jízdy. Pro jízdu za tmy je nová koloběžka vybavena dvěma předními světlomety LED s elegantním zakřivením a dvojicí zadních svítilen. HMG v rámci dalšího vývoje plánuje rozšířit výbavu koloběžky o systém rekuperačního zpomalování, který prodlouží její dojezd o 7 %.