Přejít k hlavnímu obsahu
Bezpečnost

Google přidává hřebík do rakve Flashe…

redakce 14.02.2016

Společnost Google se připojila k Applu a Facebooku a udělala rozhodující krok k odsunutí Flashe na smetiště dějin.

O tom, že je potřeba nahradit Flash se shodují jak uživatelé, tak i odborníci. Desítky a dsítky zranitelností za poslední roky už přesvědčili i ty největší váhaly, že jeho bezpečnost skutečně nepatří k nejlepším. Na internetu tak začalo Flashe ubývat, přesto ale existovala oblast, kde tato technologie stále dominovala – reklamy.

Před několika dny se ale Google přidal k společnostem jako jsou Apple nebo Facebook a v rámci svého reklamního projektu Adwords zakázal reklamy, které používají Adobe Flash Player. To by vzhledem k tomu, že Google má na poli internetové reklamy nezanedbatelný podíl, znamenalo jednoznačný konec této technologie v oblasti reklamy.

Zároveň Google zablokoval automatické spouštění Flash reklam v prohlížeči Google Chrome.

Pro uživatele je to jednoznačně dobrá zpráva – jejich prohlížeče i surfování mohou být mnohem bezpečnější…


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme