Přejít k hlavnímu obsahu

Hodně odvážný krok: první výrobce automobilů zobrazuje reklamu, jakmile zastavíte

Josef Mika 14.02.2025
info ikonka
Zdroj: Midjourney (vygenerováno pomocí AI)

První automobilka nyní testuje umisťování reklam do multimediálních systémů svých vozů. Tohle se řidičům nejspíš líbit nebude.

Stellantis, mateřská společnost značek Jeep, Chrysler, Fiat, Citroën, Peugeot a Opel, se zaměřuje na nové zdroje příjmů. Během jízdy se na obrazovkách na palubní desce objevují reklamy, jak zjistili majitelé vozů Jeep, kteří se o tento poznatek podělili na platformě Reddit. Tyto reklamy, které se objevují například při zastavení vozu na červenou, ukazují nabídky prodloužené záruky.

Po prvních frustrovaných reakcích řidičů Stellantis prostřednictvím zákaznického servisu JeepCares reklamu potvrdil a vysvětlil, že jde o smluvní dohodu s rozhlasovou sítí SiriusXM. Jelikož se reklamy nezavírají automaticky, nabídl uživatelům řešení v podobě jednoduchého kliknutí na symbol "X".

Po prvních reklamách v automobilech: budou muset uživatelé brzy svá vozidla hacknout?

Reklama v autě
info ikonka
Zdroj: Reddit.com/@AssholeDesign
První výrobce automobilů umisťuje na displej infotainmentu reklamy. Uživatelé na platformě Reddit.com už o tom bouřlivě diskutují.

Někteří řidiči již hledají způsoby, jak vyskakovací okna trvale zakázat. Spotřebitelé budou možná brzy nuceni hacknout nové vozy a nainstalovat blokátory reklam. Není divu, že tento trend směrem k předplaceným službám a zpeněžování funkcí vozidla vyvolává mezi zákazníky nespokojenost.

Zdroj: The Autopian, Reddit.com

Pokračovat

Mohlo by vás zajímat


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme