Stellantis, mateřská společnost značek Jeep, Chrysler, Fiat, Citroën, Peugeot a Opel, se zaměřuje na nové zdroje příjmů. Během jízdy se na obrazovkách na palubní desce objevují reklamy, jak zjistili majitelé vozů Jeep, kteří se o tento poznatek podělili na platformě Reddit. Tyto reklamy, které se objevují například při zastavení vozu na červenou, ukazují nabídky prodloužené záruky.
Po prvních frustrovaných reakcích řidičů Stellantis prostřednictvím zákaznického servisu JeepCares reklamu potvrdil a vysvětlil, že jde o smluvní dohodu s rozhlasovou sítí SiriusXM. Jelikož se reklamy nezavírají automaticky, nabídl uživatelům řešení v podobě jednoduchého kliknutí na symbol "X".
Po prvních reklamách v automobilech: budou muset uživatelé brzy svá vozidla hacknout?
![Reklama v autě](/sites/default/files/styles/max_650x650/public/2025-02/ReklamaCar_Reddit.jpg?itok=e4tf6HKO)
Někteří řidiči již hledají způsoby, jak vyskakovací okna trvale zakázat. Spotřebitelé budou možná brzy nuceni hacknout nové vozy a nainstalovat blokátory reklam. Není divu, že tento trend směrem k předplaceným službám a zpeněžování funkcí vozidla vyvolává mezi zákazníky nespokojenost.
Zdroj: The Autopian, Reddit.com