Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vybavit call centrum? Podívejte se na tyto tipy

redakce 01.12.2021

Jak vybavit moderní call centrum? Jaké systémy pomohou k jeho efektivnímu fungování v době, kdy do hry přichází cloudová řešení? Odpovědi najdete zde

Jak vybavit call centrum? S cloudovým řešením ušetříte čas i peníze

Současná call centra a centra zákaznické péče používají sofistikované systémy, zahrnující často i monitoring a reporting. Postupně se navíc přiklánějí k flexibilním a škálovatelným cloudovým řešením. Jak optimálně vybavit call centrum po softwarové stránce a jak díky tomu udělat dobrý dojem na zákazníky?

Tradiční call centra a zákaznická centra, plná pevných linek, kabeláže a dalšího hardwaru patří dnes už do minulosti. S moderními řešeními firmám odpadají starosti, velké počáteční investice i vysoké náklady na údržbu. Jak fungují a jakou podobu mají současná call centra vám prozradí NFON, expert v oblasti cloudové telefonie a souvisejících řešení.

Z doby hardwarové do doby cloudové: Co dnes umí call center management software

Dnešní call centra ke svému fungování používají software, který často běží přímo v cloudu. Cloud pro firmy je už osvědčenou technologií a doba cloudová jim šetří spoustu peněz i starostí. Za dostupnost, zabezpečení i údržbu takových systémů přitom zodpovídají odborníci namísto vašeho IT oddělení.

Call center management system může zahrnovat například nahrávání hovorů, jejich automatickou distribuci mezi operátory či reporting každodenního fungování centra. Mezi oblíbené funkcionality patří i plánování schůzek či podpora fungování distribuovaných týmů, které mohou spolupracovat nezávisle na místě či používaném zařízení. Sofistikované systémy navíc samy zvládnou repetitivní práci a tím uleví zaměstnancům.

Ncontactcenter jako efektivní řešení pro call centra

Jedním ze systémů, používaných moderními call centry, je Ncontactcenter od NFONu v kombinaci se softwarem Cloudya. K provozování call centra s Ncontactcenter a Cloudya nepotřebujete žádný speciální hardware ani software: veškerá práce operátorů – včetně hovorů – probíhá jednoduše přes internet. Na pozadí je spolehlivá, škálovatelná a bezpečná cloudová technologie.

Operátorka call centra

Cloudya poskytuje jednotnou platformu efektivní komunikace se zákazníky i uvnitř týmů, modul Ncontactcenter doplňuje funkcionality robustního cloudového kontaktního centra. Zahrnuje call center management system včetně nahrávání hovorů, pokročilého reportingu i monitoringu práce operátorů v reálném čase. Má podobu webové aplikace bez nutnosti instalace. V aplikaci vidí operátor všechny funkce v jednom přehledném rozhraní.

Call centrum: Jak mluvit? Pomůže vám šikovný operátor i kvalitní systém

Ke kvalitnímu vedení hovorů vám kromě zkušeného operátora pomůže také správně zvolený systém i technika, například speciální headsety pro zákaznickou podporu. Srozumitelnost hovorů vytváří u zákazníka lepší dojem a dovoluje snáze vést hovory bez různých výpadků a jiných rušivých vlivů.

Nahrává-li váš systém hovory se zákazníky, můžete tento materiál následně použít ke školení operátorů, ke zlepšení i k tvorbě nových call scriptů. Budete-li se držet těchto jednoduchých rad, můžete výrazně zkvalitnit své hovory.

Zákazníci dnes očekávají profesionální zákaznický servis i příjemné vystupování operátorů. Ať už provozujete oddělení zákaznické podpory či klasické call centrum, je propracovaný call center management system klíčem k vašemu úspěchu. Přesně takové řešení pořídíte například u NFONu.


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme