Prodejna není určena pouze pro pokročilé fotografy. Na své si podle zástupců firmy Megapixel přijdou i začátečníci, které se zde mohou nechat vést a učit formou pravidelných workshopů.
Interiér prodejny vybízí k vyzkoušení nejmodernějšího fotografického vybavení. Všichni členové proškoleného personálu jsou podle firmy Megapixel aktivními fotografy, proto dokážou pomoci, poradit a správně nasměrovat zákazníky. V přízemí prodejny je na ploše 500 m2 volně vystaveno 3 500 nejprodávanějších modelů fotoaparátů, objektivů a další digitální techniky. Součástí je i knihovna s odbornými publikacemi a kavárna s kávou doubleshot.
Vrchní patro slouží jako ateliér, kde pravidelně probíhají workshopy pro začínající i pokročilé fotografy. Kterýkoliv z návštěvníků může využít ateliér pro testování vyhlédnutého fotoaparátu. Pořízené snímky lze následně vytisknout na profesionální tiskárně. Celý proces probíhá pod dohledem lektora. Loňský obrat Megapixelu byů 301 milionů korun. Ten by měla nová prodejna navýšit o 8 - 10 %.